laupäev, 15. jaanuar 2011

Mõtted lume alt

Bakker.ee-s on roosad siberi iirised müüa.

Tiiki pole lumevaiba all märgatagi, kõik on ühtlaselt valge ja sile

9 kommentaari:

Hiline ütles ...

Oled Sa oma rahakoti peale vihane, et bakkeris taimi vaatad? :D
A neid roosasid ju minulgi, esimene pähe tulev sort Sparkling Rose.

Selle lumemasenduse siis masendame koos, vast siis kergem taluda :))))
Lähen õue lumehunnikut suuremaks tegema, hakkame nooremaga lumelossi tegema

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Mis ma ikka tühja peale vihastan ..., ma niisama vaatasin, ilusad.
Ma siin igatsen värve ...

iirisesõber ütles ...

Mul Bakkeriga iiriste koha pealt halvad kogemused.4-5 aastat tagasi tellisin sealt aediiriseid-ilusad ja erilised sordid pidid olema, aga kui mul õitsema hakkasid olid kõik sinised,lillad.
Tulbid ja liiliad vastasid küll sordile.
Rohkem ma sealt ei telli

MUHEDIK ütles ...

Na napikesed need mõttekesed:)

Roosasid siberlasi pakub hulk paremaid firmasid kui Bakker

deia ütles ...

ära sa bakkerist küll midagi tellima hakka

Eve Piibeleht ütles ...

sama soovitus, Bakkerist võib siis tellida, kui oma raha peale tõsiselt vihane oled...

Köögikata ütles ...

Ma ei igatse miagi muud peale puhkamise ja magamise...

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Mõtted napid neh ... lume all ummuksis ...

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Ai jah. Ma sealt Bakkerist olen tellinud kah ja 99 % rahule jäänud muideks. See ilus kollane roos ARTHUR BELL on sealt näiteks.
Aga rohkem vist ei telliks
Eks ma pean siis kevadel Hilisele end külla lohistama. Rõõmuga.