laupäev, 29. jaanuar 2011

Täna ...

... on tõsiselt kole ilm. Tuiskab. Tee peal on juba kohati mulle vaat et nabani hanged. Meesterahvad mõlemad kuskil seal teispool tuisku. Üks tööl, teine füüsika olümpiaadil. Vaevalt küll, et sellise ilmaga teed lahti lükkama tullakse. Saavad, vaesekesed, pärast lumeleopardi kombel üle lumevallide karata. Ehk hullemaks ilm ei lähe. Hoian pöialt.
Suhkur sai ka otsa. Helistasin mehele aga see ütles, et väga kahtlane, kas ta poodi ikka jõuab. Töö lõppeb liiga hilja. Väga imelik on ilma suhkruta olla. :) Hakkasin moosiriiulis inventuuri tegema (magusaisu, no mis sa teed?!) ja leidsin, et mul on veel miljon purki õunamoosi. Nämm. Väga kasulik on aeg-ajalt tuisuvangi jääda.

6 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Oeh. Meil on tugev tuul küll, aga plusskraadid ja ei tuiska. Loodan, et ei hakka ka.

Hiline ütles ...

Brrr... hea vähemalt, et tuulel on ringikeerutamiseks ainult tibakene reedel sadanud lund. Tuul on ikka nii tugev, et isegi varesed ei julge lendu tõusta ja nõiast tuulelipule võiks generaatori külge panna :)))

MUHEDIK ütles ...

/noogutan/... tuiskab neh... kolmas päev juba

Köögikata ütles ...

Ma peaks ka suhkruta jääma vist, keldris liiga suured moosivarud. Hellikud vailivad ainult maasika, vaarika- või õunamoose, kui üldse.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Sa elad tuisuvangi jäämiseks liiga rahvarohkes kohas, Köögikata! Jaga äkki küla peale moosi kui üle kardad jäävat. Tee internetis oksjonit 1 euro purk! Tee mannakreemi.
Igasugu ideid ....
Eks meil läksid ka ikka kõigepealt vaarika ja mustsõstramoosid. Ämma tehtud pohla-tikri võin lakke määrida nende poolest :)

Tsiil ütles ...

Mina valiksin maasika ja mustika :) Mustikad võivad külmutatud olla.
Miskipärast on vanuigi tikrikompott maitsema hakanud :) Murakaid pole ma vähemalt 7 suve saanud :( Ma olen siis alati Eestist ära.

aga tuisk sai vist mööda ja täna on ainult tuul.

p s mulle meeldib sinu kevadplaan :D