esmaspäev, 31. jaanuar 2011

Pahad plaanid ja head plaanid

Ikkagi liiga pikalt on seda talvist perioodi. Ikka kisuvad mõtted aeda ja peas hakkavad sündima uued plaanid. No et kuidas aeda kujundada. Jälle tekib tundeid, et siin-seal on miskit valesti tehtud ja tuleks ümber teha. Parem oleks aju üldse välja lülitada talveperioodiks. Täpsemini öeldes, see ajupool, kus aiamõtted sees on.

Interneti kaudu see aasta tellima taimi vast ei hakka. Mis ma sellest postifirmast ikka toidan. Toidan parem bensiinifirmat. Sõidan kevadel kuskile laadale. Küllap ma saan sealtki oma unistuste roniroosi kätte. Ja puuduolevad pirni-kirsipuud.

Püsikute kohta ei tea veel mingeid plaane pidada, ainult roosaõielist igihali tahaks ja helesinist topeltõielist. Muud ei tea midagi tahta. Enne peab kevadel peenrad üle vaatama ja korda tegema, siis näeb, et mida mul üldse vaja on ja mida mitte.

6 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Mu meelest tahtsid Sa ka roosat siberlast:)..../unistavalt/...ja valget ja /veel unistavamalt/... palju ilusaid siniseid, erinevaid:)
ja siis veel ....

Hiline ütles ...

... näiteks pojenge, või isegi hoatasid, ümberistutamisel alati pudeneb mõni juureke...
No mina ju ka ei telli rohkem kui need, mis tellin. Ja aiast ei mõtle ka üldse.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

:D
Oh teid!
Siniseid, roosasid ja lillasid ja kirjuid ...siberlasi ikka jah. Neile on plats olemas, ootab.
A valgeid ma hankisin ikkagi eelmine aasta kaks sorti. Kiusatus oli liiga suur, mis teha.
Pojenge ka loomulikult, nendeta ei saa kuidagi .


!!! No mis see olgu!

Tsiil ütles ...

loen ja naeran.
see on õige suhtumine, et unistavalt :) ja mina tellin ainult neid, mida ma tellin :)

Köögikata ütles ...

Hmm, aga mind teeb juba murelikuks, kuidas ma kuidagi ei suuda end veel teie õhinatega kaasa mõtlema vedada. Nii aiast välja lülitatud...

isehakanud lillekasvataja ütles ...

A mul kestis ka eelmine aasta talveuni jube pikalt. Ongi ju hea, et Sul pole seda kevadist rahutust, tunned talvest rohkem rõõmu!