teisipäev, 30. juuni 2015

Veeiirised ehk võhumõõgad


Enne, kui ma alustan pikemat postitust teemal "Ma tuhka pähe riputan" ehk minu armas umbrohi - kuidas ma teda hoian ja armastan, pean ma ära mainima (uhkusega), et minu võhumõõgad tunnevad ennast suurepäraselt ja enamik rõõmustab mind õitega.
Ainus, mis ei õitse, on Black Gamecock aga taim iseenesest on ilus, et ehk siis järgmine aasta.



Järgmist võhumõõka esitlen siin blogis esmakordselt. Pseudacorus Creme de la Creme:





9 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

ilusad teised :)

mustkaaren ütles ...

Ilusad jah.

Evely Ustav ütles ...

Tere. Kirjutasin teile facebooki sõnumitesse ühest rohevahetuse mõttest, ilmselt on läinud kausta Teised ja ehk märkamata jäänud.
Aitäh :)

Evely Ustav ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ei ole ühtegi sõnumit saanud :)

Evely Ustav ütles ...

Huvitav, mul näitab, et olen saatnud. Kas on teil e-mail, kuhu võiks kirja edasi saata?

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Kui rohevahetusest, siis kirjutage siiasamasse :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

PS facebookis ei eksisteeri kausta "Teised"

Evely Ustav ütles ...

Kui teil on inglise keelne versioon, siis on sõnumite all kaust "other", kuhu tulevad kõik need kirjad, mis on postitatud inimeste poolt, kes pole su fb sõbrad :)
Aga kirjutan siis siia, et kas kunagi sügise poole oleks võimalik teilt pisut valgeõielist põdrakanepit saada? Kui huvi on, saan vastu pakkuda teisi valgeõielisi taimi või muid püsikuid. Nimekirja, mis mul valges peenras olemas on, saad vaadata minu blogist: http://iluaed.blogspot.com/ :)