reede, 19. juuni 2015

Roheline unelind. Lugu sarjast - beebi ja mina.

Kui beebi ei jää magama, kuigi ise on väga-väga väsinud, mida siis teha? Kui kõiki nippe on proovitud, mis nippe siis veel on?
  1. panna laps kärusse ja minna jalutama aga seda ei saa vihmaga teha.
  2. mähkida laps teki sisse ja kapata temaga mööda kööki ringi, et muudkui kussu-kussu ja kussu-kussu? Kuni ise oled peast üks paras kussu-kussu.
 3. istuda kiiktoolis, kiikuda, laps süles, ja vahtida telkut? Võib aga mitte lõpmatuseni, sest mul pole aianduskanalit.
 4. õppida mingi uus laul selgeks, mingi üminalaul kitarriga või ilma. Proovimisel.


Kui lapse ema enam magama ei jää, kuigi on täitsa väsinud, mis siis teha? 

Järgnev vöö foto on illustratiivne. Vöö punumiseks peab ikka värske olema. Saab pikema. Aga mõnda aega tagasi tunnistasin selle Peetri kihelkonna kirivöö lõpetatuks ja mõistlik oleks seda ka siin üles tähendada. Järgmiseks on Albu  ja Järva-Jaani ja Karksi vöö. A millal ma nad valmis saan, see on iseasi. Vast alles sügisel on nende tarvis rohkem aega.


5 kommentaari:

Tsiil ütles ...

raske juhus. siis peaks ema selili voodisse heitma ja beebi kõhu peale võtma ja pikutama.
ja üks võiks nende üle valvata.


mu viimasele meeldis kangesti see

uni tule uilates
mööda mäge möirates
astu meie uksest sisse
kuku meie kambriesse...
jne jne

Neljandik ütles ...

Oh kui imekaunid vööd, see on oskus, mida mul veel pole. Aga meie tited on maganud ikka ja ainult õues, toas võib ema ise magada kui tahab. Seepärast on meil vihmase ilmaga laste magamiseks kasutusel avatus uksega puukuur või selle ees oleva varikatuse alune. Muidu ei lähe mitte. Aga üldiselt pole ma 2012. aasta kevadest maganud :D

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Mulle tundub see üminalaul kuidagi sümpaatse variandina ja kui seda teha veel kiikudes kiiktoolis, no siis on mõlemal lootust :) hea muidugi kui keegi pärast tekiga kataks. Aga kust võtavad inimesed kannatuse nende vööde tegemiseks, see on minulr küll suur mõistatus :)

Eve Piibeleht ütles ...

Beebindus on mulle muidugi võõras teema, kui kutsikad välja arvata :). Aga ümina ja kiikumise peale jäävad lõpuks kõik elavad olendid magama :D

mustkaaren ütles ...

Uni tulõ uigatõn
Magamine marssin
Tudumine tutõrdõn
Suikumine sussõrdõn
Uni tulõ ussõst sisse
Magamine aknõst sisse
Tudumine tarõ sisse
Väiko latsõ silmä sisse
Jne
Jne
Jne