reede, 19. juuni 2015

Üks pisiprojekt ehk enne ja pärast

Tekkis mõneks hetkeks ka meeldiv auk vihmahoogude vahele, kuhu me siis beebi ja käruga kohe sukeldusime, et natike kah värsket õhku hingata.
Heh. Ja kohe leidsin ka koha, kus oli piisavalt kuiv, et sai natuke mullas sonkida ja aiandusjumala nimekirjas plusspunkti juurde.
Vat hoganase peenra alguses on ju see va kivitrepp vana tünniga. Muidu olid mul seal ikka kressid aga juba eelmine aasta kasvatasin seal pagan teab mida ja see kevad oli see tünn puhta hukas. See on siis ENNE foto:


Natuke sebimist - viskasin vana mulla ja umbrohud välja. Sisse tarisin liiva ja need kivid, mis eelmine suvi mere äärest toodi ja vähe ümmargusemad ja erilisemad on kui teised kivid.
Taimedeks varjukivirik ja kaks pisikest kukeharja. Taimede poolest ei midagi erilist aga minu meelest kukkus päris hästi välja.

Foto PÄRAST :


PS.: seda varjukivirikku jagub mul jagada. On teine oma õiges kasvukohas õige metsikuks läinud.


9 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Mulle on ikka meeldinud anumaaaiandus aga endal mul seda pole, ma ei teagi miks. Ilus tünn kukkus välja ja aiandusjumal mõmiseb raudselt rahulolust :D

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Vat muidu te kõik seal toimetate praegu igasugu pisikestega. Ilma anumateta minu heinamaal sellist asja teha ei saaks üldse

MUHEDIK ütles ...

Ilusa anuma oled teinud, jätka samamoodi.

Aidi ütles ...

Ilus tuli, väga ilus. Põnev projekt.

Krissu ütles ...

Armas pisikompositsioon tõesti.

Eve Piibeleht ütles ...

Sellised pisid annavad minu silmis aiale hädavajalikku vunki :)

mustkaaren ütles ...

Meil on ka sedasorti maa, kus tillusid peab kasvatama erilise tähelepanuga, soovitavalt anumas.Muidu kaovad lopsakate kiirekasvuliste alla ära.
Ilus väike mängumaastik.

Tii ütles ...

Ilus tulemus, kuigi khm, khm minu meelest oli enne pildil ka väga maitsekas kompositsioon, kui vaid need tehisdetailid ära jätta :)

Köögikata ütles ...

Ilus neh! Eriti ilusaks saab muidugi, kui puhmad pisut puhmamaks muutuvad ja pisut üle ääre upitavad. Ja kui mõni punaseleheline kukehari ka seltsi kolib.