laupäev, 7. juuni 2014

Uduse zoomitud pilguga piilume teise elusolendi pere elu.


Lapsed on vist üksi kodus?




Aga kui ma üritasin lähemale hiilida, kadusid lupsti pessa. Ma siis ei hiilinud rohkem. Las nad olla.

5 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Nummikesed...:)

Rahutu rahmeldaja ütles ...

vahva, see udune zoomitud on üks hea võimalus, paljusid tegelasi looduses ainult läbi fotoka saabki näha kui just binolkit käepärast pole :D

MUHEDIK ütles ...

Pisikesed on ikka armsad, aga kui nad mu põldpüüd ja siilid nahka panid, siis ma neid enam ei kallistaks. Aga vaadata on ilus.

Anonüümne ütles ...

Emme ei lubanud võõrastega rääkida :) kuni ta ise jahil on :)
Kutsikad on alati nunnud. Lahe pilt.
K.

Anonüümne ütles ...

Niikaua nunnud.kuni panid mul hulk kanu ja korraliku hane pesalt pihta-ei ole mitte kena juuuu.