kolmapäev, 19. juuni 2013

Kurioosum ja inspiratsioon

Kevadel sai peenralaiendus tekitatud: umbes 1,5 lai ja 2 meetrit pikk. Umbes. Ja tundus paganama suur tükk kaevata. Et assaa, kus ma saan ikka taimede tarvis maad juurde!
Praeguseks on ta nüüd läbi kaevatud, kobe, hea mullaga peenralõik. Hea koht on. Seda kohta armastavad nii hostad kui astilbed, see koht oskab niiskust hoida, mitte nii nagu enamus muid kohti mu aias.
 Ja on ta suur nii, et aitab? Tutkit! Muidugi pole. Seal on mu uued pojengid, tõstsin sinna paar hostat tagareast esiritta ja ongi kõik. Väike on see peenar.

Hea, et maailmas on aiablogijad. Annavad inspiratsiooni. Eile andis Kadakas oma hostaalaga ideid. Ma küll hostasid juurde osta ei kavatse, pole mul sobivat maad neile nii palju aga pisitasa on mulle neid siin kogunenud ja nad on toredad mütakad muude taimede kõrvale, mis minu lemmikud: lõhnav madar, maavits, lursslilled, aijeeeh


7 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Väga ilusa pojengi oled üles riputanud, esmakordselt foto vaadates tundsin pojengi lõhna:)

Oh, Sa jõuad neid peenraid veel mitmeid kordi suuremaks kaevata, ikka 1,5 m, siis 3 m, edasi 4,5 jne, jne. Koguneb nii taimi kui inspiratsiooni.

Kimalane ütles ...

Oh sa poiss, kui ilus. Muhediku ütlus, et tundis lõhna...päris tõsi.

Helve ütles ...

on lõhn tõesti! ;)

ja peenrad suurenevad ning paljunevad iseenesest. jõudu ja jaksu!

Futu ütles ...

See on hea kui on maad kuhu paljuneda.:)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Ei tea midagi. Niikaua kuni sa [hest otsast paljuned, siis teisest otsast paljuneb maa koos orasheinaga jälle peenrasse.
Ja kÕik hakkab jälle otsast peale

Anonüümne ütles ...

Ma kaevasin kevadel ühte peenrasse u 4x4m ja teise peenrasse ka paraja jupi, aga ei miskit - ikka vaja juurde, ja ruttu! Ma olen muutunud oma aia orjaks :D Õnneks on see selline MAGUS orjus, pärast on nii mõnus istuda ja oma kätetööd imetleda... ja siis on vaja jälle joosta kuskile kaevama, et ikka rohkem imetleda saaks:D
Svea

Tsiil ütles ...

Ruumi sul on ja kätes rammu :) Ehh, ma annan ka siin endale lubadusi, et siit kaugemale ei lähe, aga kui puid hakkan istutama, siis kipun ikka veel maakoi olema nagu ei raatsi või nii, aga eks rohimine ja niitmine teeb korrektuurid :)

edu uute alade vallutamisel:)