reede, 27. juuli 2012

Plaanid 11.-ks augustiks


See oli vist Kadakas, kes avaldas soovi kokkutuleku raames ka mõnda puukooli külastada. Lubasin uurida. Uurisingi. Ja pakun välja variandi, et 11.-l, so. laupäeval ennelõunasel kellaajal, nah näiteks umbes kell 11 koguneme hoopis Lillelehe puukoolis (link kodulehele, seal google maps asukohaga)
Kui see aed seal vaadatud, sõidame riburadapidi minu juurde. Ja tee peal hõppame ka Roosna-Alliku mõisapargist läbi. Kes teab ja plaanib, et ennelõunasel ajal kuidagi kohale nagunii ei jõuaks, sõidab siis kohe minu juurde.
Mis te arvate, sobib selline variant?
Ja kas kõik on autodega või on mõni keskkonnasõbralik bussireisija ka? Andku teada, meie autosse mahub ikka. :)
Lillelehe puukoolis on meil lootust prisket kuradipuud näha õitsemas:


Õisik lähemalt:


Ilus suur aed on seal, umbes nagu Thelal või Muhedikul, mitte selline kökats nagu mul. :) Ja igati asjalik puukool, taimede nimekirja vaadake kodulehelt. Mina seal seda nimekirja eriti ei uurinud, teadagi miks. Muidu pärast tulen tagasi, pagasnik rohelisi nutsakaid täis aga paar hostat jäi silma põnevat ja palju muudki.


Nii et mis arvate, aiarahvas?

8 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Mõte pole sugugi paha, aga selle kaardi järgi ma küll aru ei saa, kuhu sõitma peab, sest seal pole ühtki kohanime. Mulle tundub või ma olengi topograafiline kretiin, aga paljaste joonte järgi ei saa ma muhvigi aru. Kui saaks kaardile tekitada kasvõi Roosna-Alliku saaks aru kuhupoole hoidma peab.

Mariihen ütles ...

Oi, Muhedik! Mul nii vahva lugeda, et veel keegi on seesamune topograafiline kretiin. Mina olen seda kohe 100%-liselt! Ja ka kaardist aru ei saa :)

Eve Piibeleht ütles ...

Mina olen käpp. Ilmselt koos Lepatriinuga. Küll me üles leiame ja üleüldse, milleks mobiilifonid leiutati...

Eve Piibeleht ütles ...

Ahjaa. Lillelehe puukooli kodukal oleva kaardi mõistetavaks tegemiseks selline väike juhend: kõigepealt paremal ülanurgas olevas tabelis map-sat-ter-earth, vajutage hiireklikiga MAP-le, ilmub kaart satelliitfoto asemele. Edasi vasakus ülanurgas suurendamise-vähendamise funktsioonis klikake kaks korda miinusele. Siis ilmuvad kaardile ka Jäneda ja Aravete. See peaks orienteerumise juba oluliselt lihtsamaks tegema.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

No Muhedikule võin tee ette öelda: Jõgeva - Järva-Jaani- suund Aravetele ja sealt suund Amblale, umbes km või kaks ja siis teeviit juba näitab

Igal juhul asub kõne all olev puukool Ambla külje all

Ma pean vaatama, kas saan tekitada mingi konkreetsema kaardi, hmmmm

Kadakas ütles ...

Mõte on ilus, mina tuleks Lillelehe aeda küll. Mulle jääb see tee peale lausa. Ei ole vast vaja uut kaarti teha, Thela õpetuste järgi peaks igaüks saama kaardi kasvõi koduni välja vähendada.

Ma igaks juhuks mainin, et kuna mul näpud hirmsasti sügelesid, siis tellisin Elise Mäeküla taimeplatsile omale kraami ja ilmselt pargihüppe ajal või pärast seda hüppab minu auto Mäekülast läbi (kui keegi veel tahab hüppesse tulla).

Tii ütles ...

Juhendmaterjalid käes, aitäh. Hetkel ei ole kindel, kas Lillelehele jõuame, kuigi teiste aedu ja parkisid alati hea meelega valmis vaatama. Lisaks veel samad huvid nagu Kadakal, et Elise Mäeküla aiandist läbi käia.

Nodsu ütles ...

Esialgne plaan on ettenähtud kellaajaks Lillelehele laekuda, aga eks kõik sõltub pisipiigast, kuidas tema kavatseb meile oma plaani dikteerida :).