kolmapäev, 14. märts 2012

Kevadeigatsus



Kevadeigatsus on suur. Oi kui suur.
Üleeile sai natuke õunapuudel ülearuseid oksi ära lõigatud. Eriti kaugele ma oma tööga ei jõudnud, tõusis külm tuul. Puu otsas oli seda suht ebameeldiv taluda. Tuli alla ronida ;P
Lund on ikkagi meeletult palju. Isegi katustel on veel palju lund. Kanada kuuse Conica unustasin kah see kevad varjutada ja sel on okkad pruunid. Tunnen end täiesti tobedana. Mis häda on selliseid taimi aeda tassida, mis aastaringselt kogu aeg mingit mässamist nõuavad? Kevadel istutan selle kuusekese kuskile, kus ta kevadpäikese eest nagunii varju jääks.
See kevad saan ma üldse palju puid istutada. Ohhohohhoooo, tuleks see aeg juba kiiremini!



Viimati linnas käies sattusin (sattusin jah, täiesti kogemata, ise ei saanud arugi, et kuidas ...) aianduspoodi ja ostsin kaks pundart gladioole, teen neist mingi segupuntra. Mul pole tegelikult gladioolide kasvatamisega erilist õnne olnud. Aga eks ikka peab uuesti proovima.
Ja ühe punaseõielise kanna ostsin ka. Juurikas oli väga ilus. Panin juba potti. Hoiame pöialt! Jube põnev!
Kõik erinevad tubakad läksid paar päeva tagasi mulda, täna külvasin varssellerit. Sellest taimest saab minu selle aasta katse nr. 1. Nooh, et kas saan korralikud varred kätte või ei saa.
Rohkem ma tuppa enam külve ei tee. Aitab küll.

3 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Jajah, ta istub ka meil veel sügavas hanges, tuleb veel nõksa oodata. Aga kõige oma kannatlikkuse juures tahaks mõned puud istutada juba minagi:)

mustkaaren ütles ...

Meie lumi lendas talvel Muhediku juurde ja varsti, 6ige varsti saab noorem tytar oma synnip2evalumikellukesed:D - muru juba paistab ja kallaku allservas on suured ja sygavad veelombid.
Eks ta ole.
Niipalju, kui ma ennast, ja seega k6iki teisi aednikke tunnen, juhtub hoolimata kindlatest p6him6tetest, et sa murdud, ja ostad endale just selle Yucca, mida oled aastaid igatsenud, ja selle pojengi, ja selle tammeallee-komplekti:P

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

:D Ei, ma Yuccat ikka ei osta ...