kolmapäev, 8. veebruar 2012

Tiigilugu. See pole veel lõppenud. Oijeeei!


Aastal 2009, 11.-l septembril tekkis plaan tiiki rajada ja kritseldasin valmis pisukese tiigiplaani:


Mul ei olnud õrna aimugi, et kuidas see üldse õnnestub ja mismoodi see hiljem välja hakkab nägema. Aga valmis see tiik sai.


Ja kui tiik oli valmis, tekkisid sinna kõrvalpeenrad ja varjupõõsad ja trepp ...


Ja veel peenraid ja veel peenraid ja istumise-plats ja ... ja see pole veel kõik. Üks uus plaan tekkis ka.


... et teine tiik veel kõrvale.
Süües kasvab isu. Iseasi, et kas lõhki ei lähe...

11 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Oooo, toredad plaanid. Ei lähe lõhki midagi kui veel jaksu on. Mõtle kui uhke, saad järvistu ja veel millegi, mida Sa ei ütle:)

haavaemand ütles ...

Väga inspireeriv!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

on, on

Tii ütles ...

Kumb see uus tiik plaanil on, kas suurem või väiksem?

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Mis mõttes?
Viimasel pildil olevat kritseldist ei ole veel olemas. Muru on praegu. St. lumi.

Tsiil ütles ...

Rõõm näha vesisõltlaste ridu täienemas :D Hää plaan!

Tii ütles ...

Küsimuse sisu oli, et kas uus tiik on suurem plaanitud kui esimene ja oodatav vastus, et jah vist natukene suurem :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

:D oodatav vastus

Oi, veesõltlane olen ma sellest ajast peale kui tiik valmis sai. See on vaimustav maailm, see veetiigi-maailm.

Teine tiik tuleb ehk suurem aga madalam, arvatavasti. Minu igasugu varsakabjad, kalmused jm ei mahu muidu ära ühte tiiki ... :(

Eve Piibeleht ütles ...

jajah, nii see algab. Ma planeerisin ka ühte tiiki. Nüüd on neid miskipärast kolm :=

mustkaaren ütles ...

Veemaailm on imeline jah. Millised ilusad taimed saab yhte veesilmakesse istutada!
Elan Su ideedele kaasa, sest need on nii toredad, ja et Sinu tiigilahendus sobib lastega pere aeda, see on minu jaoks eriti huvitav.

Köögikata ütles ...

Väga vahva plaan ju. Ma ka juba mõtlen, et mis küll majarahvas ütleks, kui ma veel tiigi ka teeks...