teisipäev, 23. veebruar 2010

Täna ...

... on jamps päev.
Nii jamps, et tark inimene ei lähe üldse uksest välja sellisel päeval, rääkimata koera õue ajamisest. Las kutsu pissib kaktuse potti. Ja veel öeldakse sellise päeva kohta, et vähemalt said tarkust juurde.
Mina ennast küll eriti targana praegu ei tunne aga see selleks. Mul on hoopis masekas. Pärast hakkan oma mikroskoopseid vetikataolisi lobeeliaid pikeerima, sest aianduslikud tegevused on äraproovitud üsna head abinõud kehva meeleolu vastu. Tööteraapia omadega läbikukkunud ja ohtlikele mömmidele koduperenaistele.
Oijeeh

5 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Nu mis Sa ikka masendad. Vahel on ju ka soojas toas hea olla:). Varsti mõtled suure igatsusega sellele, et ei osanud puhkust nautida ja kohe soovid paari toapäeva:)

Hiline ütles ...

Kulla turkestanika, Sa ei masenda üksinda. Täna lihtsalt ON hull päev!
Isegi minul juba sellest talvest rohkem kui küllalt!!!

Nodsu ütles ...

Ai-ai-ai... kaktuse peale pissile, aiii... Aga lobeeliate suhtes olen mina oma vitsad kätte saanud ja oma kodus mina neid seemnest kasvatada enam ei ürita :( Ilus lill muidu.
Ja ilmast - ootan, kui poiss lõunaunest ärkab, siis saab õue... lume sisse hullama, ilus-puhas-valge :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Käisin ka selle jampsi päeva lõpetuseks suure pojaga lumes möllamas. Hanged on lahedad, kuni pooleteistmeetrised.
Aga hull päev on nehh, püsige kodus!!!

Eve Piibeleht ütles ...

Mul juba hull nädal, aga vist hakkab lõppema. Ja muuseas, kevad tuleb - koerad hakkasid karva ajama :)