esmaspäev, 29. detsember 2008

Ilmaennustus

Mina, Isehakanud Lillekasvataja, ennustan, et lähiajal läheb külmaks, kohe üsna külmaks!
Miks ma nii arvan, kirjutan paari päeva pärast, siis kui näha on, et kas ennustasin tõtt vai valetasin.

13 kommentaari:

Hiline ütles ...

Väga külmaks siiski ei lähe, vast ainult mõnel ööl võib kohati olla alla 20 - see siis minu piirkonnas.
Ma juba paar päeva tagasi kandsin kuuseoksad peenardele ja veel natu on lund peale kühveldada. Ja loodan, et lund saab parasjagu katteks ka taevast juurde :)

Lõbusat pühadeaega! :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Külmakraade ma öelda ei tea aga 10- kraadid saab kindlasti ületatud. Nii öösel kui päeval

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ja aitähh! Sulle ka pidu ja pillerkaari!

Köögikata ütles ...

Nojah...isegi meil lubab -5...-8 kraadi kohe uue aasta algusest mitmeks päevaks, aga ei lumekribalatki :o(

Hiline ütles ...

Oh, ma tänamatu - tegin Sinu retsepti järgi küpsisetordi - väga maitsev! Ja ei olnud suurt sahmerdamist ka tegemisega.
Aitäh!

Pista siis kõik halvad asjad kotti ja anna vanale aastale kaasa - saagu uus parem! :)

MUHEDIK ütles ...

Ma siiski arvan, et see päris külm jõuab meile kuskil 20.01 paiku, kuni -10 polegi veel õige külm, aga kuu lõpus peaks tulema korralikum pakane ja kestma ka mõnd aega.
Aga anna teada, mille järgi otsustad.

HEAD VANA-AASTA LÕPPU

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Ma teen sellest kohe eraldi postituse.
Ja ikka on hea kuulda, et keegi on minu retseptidest kasu saanud! See on minu lemmiktort kah. Nii tegemise kui ka maitse poolest. Eks maitset saab muidugi oma suva järgi muuta, hapumaks vai magusamaks.
Ja HEAD VANA AASTA LÕPPU KÕIGILE!

Tiiu ütles ...

Head uut aastat, mu lemmikblogi!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Oi aitähh! Tore on olla kellegi lemmikblogi! :)
Head ja ilusat uut aastat Sulle ja Su perelegi!

Anonüümne ütles ...

Head ja mõnusat uut aastat!

Ja räägi ikka jah, palun, mille järgi külma ennustasid

trumm

kaaren ütles ...

Ilusat uutaastat! & et enne 30-kraade tulex korralik lumi maha. Ysna lootusetu on aeda vanade mantlitega soojustada:D

deia ütles ...

sul oli täitsa õigus kohe - läkski külmaks. ja meil siin lund ei kribalatki.

aga kaunist uut alanud aastat sulle!

Anonüümne ütles ...

tantгic mаssagе can help nοt only the
to inѕpiге ѕеxual confіdenсe οr sandalwοoԁ tο relax
and seduce.

Also visit my web blog; tantric Massage London
My website: erotic massage in london center