neljapäev, 16. oktoober 2008

Sibulapirukast teine jutt

Vaatasin ahju.

Küpsevad.

Nojahh
Seda pärmitaignasse keeratud pirukat oleks tulnud munaga määrida.
Ma nüüd määrisin Keiju margariiniga.
Asi seegi

Küpsevad edasi.

4 kommentaari:

Hiline ütles ...

:)) Kõlbavad küll kui pekitükid kassile anda. Mina olen sibulapirukale ka natuke keedukartulit ja natuke soolaseeni juurde pannud, siberlaste iganädalane küpsetis ja jube maitsev.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Siberlaste????

Köögikata ütles ...

Hmmm, ma päeval juba niigi mõtlesin, et kas teha mingit pirukat või suppi, otsustasin viimase kasuks. Aga nüüd kipun kahetsema hakkama. Oskate te siin ikka isusid peale ajada. ;o) Aga sinulapirukaid pole ma veel kordagi teinud, kuigi suu on nii mõnegi retsepti peale vett jooksnud. Ehk jaksan homme õhtul selle ette võtta.

Hiline ütles ...

Noh kui selle suure siberi ala kolmes erinevas kohas (Uurali, Jenissei ja Baikali piirkonnas, oh, esimese tõi ju kingiks Tomskilanna) pakutakse natuke erinevate komponentidega ja väga maitsvat sibulapirukat ja igaüks peab seda nn rahvustoiduks, siis kutsusin seda pirukat ikka siberipirukaks.
Kõik minu küpsetatud ei ole sugugi nii maitsvad olnud, aga ma ei ole siberlane ka :)

A kas ta veel valmis ei ole?