laupäev, 25. oktoober 2008

Kahte värvi puud ,kassid ja onu Raivo

See on siis nüüd täiesti aiaväline postitus, sisaldab rohkelt muidu loba ja isegi pisut klatshi (positiivset klatshi siiski) ja ühtkomateist asjalikku juttu vist ikka ka.
Niisama lobajuttu: käisin ükspäev lastega metsas jalutamas ja fotokat treenimas. Ühes pimedamas metsavaheteel nägin imelist vaatepilti. Ma natuke kahtlen, kas mul õnnestus see ilu ja värvide kontrast fotole saada aga eks te otsustage ise:
 fotol siis haavapuud. Ja ilusaks tegi nad sellin,e asjaolu, et ladvad olid päikese käes ja tundusid kui kullased + haavalehtede salapärane nagistamine, tüved allpool olid aga mustjas-rohelises sünges vaikuses.
Puud loomulikult viltu ei olnud, mina olin. 
Ja nüüd klatshi!
Klatshin mina pisut Hilist. Ma olen juba vist teist sügist järjest kuulnud st. lugenud ikka, et kuidas temale ikka sügis ei meeldi mitte. Ma mõtlen, et ta on nagu nö. kass-tüüpi inimene. Näe oli see suvi mis ta nüüd oli aga kassid kippusid iga ilmaga õue. Vahepeal tundus, et vii või toidukauss kah kuuri alla, ei nemad enam tuppa tule.
Aga mis praegu toimub? Vot niisuke asi toimub praegu:
Istuvad nagu illikukud toas, kui viskangi õue, tulevad kohe tuppa tagasi. Magavad kõik puntras teisele korrusele tõstetud aiatoolis padjal või passivad trepi peal. Vahivad seal, et kuidas ma süüa teen. Kui toit sisaldab piima või viinereid, annavad märku, et tahavad ka. Õnneks ei kräunu aga vahivad kõik kolmekesi mulle ainitise pilguga otsa justkui üritaks mind hüpnotiseerida: uuuuuuu, viska viinerid teisele korrusele, uhhuuuuu!
Ei teagi nüüd, keda ma siin rohkem klatshisin kas Hilist vai omaenese kasse. Vist kasse.
Ja nüüd aitab klatshist!
Räägime hoopis onu Raivost. 
Üks hommik vara kui pea olid veel kammimata ja pidzaamagi alles seljas, sattusime onu Raivot telkus nägema. Ja tuli välja, et onu Raivo mõjus minu Väikesele Abilisele väga inspireerivalt!
Pilt tuli kehvavõitu, onu Raivol pole nagu eriti pead aga kuna ta pole esimest korda siin blogis, otsustasin ta kah sellisena siia panna. Eelmine kord ronis ta mu blogisse salaja. Alles siis kui too foto oli blogis juba, vaatasin seda suuremalt ja ennäe, kes telekakastist vastu vaatab!
Hehh ja selle postituse tolle fotoga tegin umbes täpselt aasta aega tagasi. Oktoobrikuus. Nii et korra aastas ilmutab onu Raivo end minu blogis. 
Traditsioon. 
Sügisene.
Ilusat sügist teile kõigile!
Oh pagan!
Äärepealt oleks asjaliku jutu unustanud!
Nimelt tekitasin ühe blogi veel. Huvi peaks see pakkuma käsitööst ja eriti lapitehnikast huvitatuile. Lapitööliste netiklubi.
Astuge läbi, kommige või ärge kommige aga tore oleks muidugi mingit vastukaja kuulda. Ja kui tahate ühineda, andke märku. Päris rohelist vist esialgu punti ei võta aga kui üks lapitekk juba ette on näidata, siis vast võtame küll. Seltsis segasem.
No nüüd sain küll kõik hinge pealt ära räägitud.
Nii et siis sügist teile! Ilusat muidugi!



8 kommentaari:

Nodsu ütles ...

See puude pilt on Sul väga hea! Just see, et ta niimoodi viltu on... justkui lapitekk omaette... vbl kollast oleks tiba rohkem tahtud, aga see on juba minu kiiks. Ja need teised pildid on ka väga head, igaüks räägib väga ilmekalt ise omaette lugu.

Ajasid oma lapitekiklubiga mul hamba verele... Ei, klubisse ma ei kipu, kogemused puuduvad aga mul oleks hulga lolle küsimusi lapitehnika kohta. Kus ma nad esitada võiks? Hea meelega prooviks siis ka kätt...

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Esita seal kommentaarides.
Seal käib teisigi tegijaid koos, kui üks ei tea nõu anda, siis ehk teab teine.
Peenemas tulbas on käsitöö foorumite lingid kah, sealt saab iseseisvalt infot otsida ja lugeda.
Aga küsida tolle klubilehe kommides võib alati, keegi ei pahanda.
Eks seal hakkab selliseid koostegemise projekte ka tulema. Véoin siin tasakesi ja salaja sosistada, et ise valmistan kahte projekti ette. Üks siis eriti laisale algajale, teine neile, kes eriti enam õpetusi ei vaja.
Ja astu sealt ikka vahest läbi, see puhas rõõm!

Köögikata ütles ...

Piltide kohta ütles Nodsu juba kõik ära. Tõesti mõnusad!
Ise tegin ka täna jalutuskäigu, aga pole teda veel fotokast välja võluda jõudnud.
Aga klatšiks ka natuke Hilist - tema kauneid sügisüllitisi vaadates küll muljet ei jää, et talle see sügis ei meeldi, just vastupidi :oP
Ja minu kassil on sügisel küll väljas tegemist - üle päeva on koridori mõni jahitrofee tassitud.

Tiiu ütles ...

Sa ajad klatshi küll millegagi segamini.

Köögikata ütles ...

Noh, klatš on tagarääkimine ja me ju räägime Hilisest mitte tema enda blogis, ehk siis tema juuresolekuta. Klatš ei pea olema kindlasti halvustav. :oP

Hiline ütles ...

:D Aga eelmisel sügisel ei olnud aega sügise üle kurta, ma üritasin ikka mitu kuud blogi teha, aga kõik üritused läksid luhta. Ja juhendaja õpetused tundusid sama mõistmatud kui hiina keel. Enne kui keegi vihjas, et bloggerisse võib ka teha ja hulga lihtsamalt. Eh, usk, et olen ikka veel mõistuse juures, sai taastatud - sain ühe õhtuga hakkama. Mu blogi saab alles talvel aastaseks :)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Kulla Hiline!
Kes see Mirjam seal Kodukauniks foorumis on, kes eelmine sügis seal jorises, et lilled närbuvad ja... ja ise ka kohe

Anonüümne ütles ...

Just desire to saу уour аrticle is as suгprіsing.
The cleaгness on your publish is simply excеllent and that
i can assume yоu аrе аn eхpert on this subject.
Fіnе tоgethеr with your permiѕsiоn let mе to grasp
your RSS feed tο keep up to ԁate wіth imminent poѕt.
Thanks a million and pleaѕe kеep up thе reωаrding
woгk.

Alѕo visіt my blog ... no credit check loans