neljapäev, 12. juuni 2008

Vihm???


Me ootame vihma. Seda oleks väga vaja.
Siseõue lillepeenraid kastab ju küll aga vett vajavad ka noored selle kevade istikud, minu väike köögivilja aed ja ka Tootsi peenar. Viimane asub majast lihtsalt nii kaugel, et kannudega vett sinna juba ei tassi ja voolik ei ulatu. Kuivusest hoolimata on Tootsi peenras hea idanemine olnud. Üleval on juba nii palju asju, et ma ei hakkagi neid üles lugema. Samas on ka suuri tühje laike. Need x-aegsed peedid... oijah, ootan veel nati, ehk tuleb ikka vihma. Ja kui ei tule neid peete, siis läheb istutamiseks. Rukkililled jms
******
Valges peenras midagi erilist praegu ei toimu. Õitsema peaks sirel ja ta teebki seda aga millegipärast on see aasta sirelite õied kuidagi nirud. Nii annavad heledat tooni tagaaias peenras vaid helehallid vai hõbedased taimed nagu kassiurb-puju, pärl-hõbeleht ja grenadin nelk. Selle nelgi üle olen ma kuidagi eriti uhke. Pole varem nelke üritanud kasvatada. Peagi on õisi oodata, JEEEEE! Ah jaa, õitsevad valgelt veel lupiinid ja ka rabarber. Aga nemadki on see aasta tagasihoidlikumad.
************
Mehed kaevasid augu, koguni mitu auku.
See tähendab seda, et mehed alustasid kanalisatsiooni paigaldamisega. Nii et majade vaheline ala on enam-vähem kõik üles songitud. Ma ei läinud esialgu üldse vaatama, et mis seal kah toimub. Mõtlesin, et nagunii lõhuvad mu puud ära. (Mul seal 5 puud: 2 õunapuud, 1 madalkirss, 1 sirel ja 1 kuusk) Hiljem kui lõpuks siiski usaldasin vaatama minna, tuli välja, et ei olnudki miskit hullu juhtunud. Puud kõik alles. Ja täitsa terved.
Uskumatu lugu.
Ma arvan, et seda peaks tähistama.

1 kommentaar:

kaaren ütles ...

Triibulist kõuci? oijah. Praegu on suvi, elukas saax kohaneda & 10-se tytre hoole all kosuda. Mismoodi Sa liigud?