teisipäev, 22. aprill 2008

Aktuaalne ja dokumentaalne...

Maja pole meil enam papist ja roheline vaid hoopis niisuke:
Kui ma siin arvuti taga just tasapisi blogisin, kargas mees uksest sisse ja ütles, et ostis värvi ära ja läheb kohe ka värvima enne kui ma kisama hakkan. Ja läkski.
Oi jeerum-jeerum!
Mina ju nii ruttu välja ei saa. Väike Abiline vaja riidesse panna. Väiksel Abilisel vaja nägu puhtaks pesta. Väiksel Abilisel oli nimelt eile väike kõhuhäda. Ja kuidas sa ikka kaheaastast last ravid - ikka moosiga. Ehmatuse puhul maasikamoos, külmetuse puhul mustsõstramoos ja kõhuhäda korral mustikamoos. Mustikamoos on hea küll aga näo ja käte pealt ei tule ta enam maha. Istub kindlamini kinni kui vildikad.
Aga lõpuks saime ikka õue. Esimene reaktsioon oli küll, et ...
Jätkub hiljem.

5 kommentaari:

Hiline ütles ...

Majal juba vooder peal või jääbki nii? :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

seal vaid pool voodrit praegu

Hiline ütles ...

Hi-hii... Sul saab vist enne maja valmis kui minul kilemaja.
Ja maja tuleb Sul ikka päris - teise korruse ja trepiga :) Neid, mis ainult (minul ka selline) ühekordsed, nimetan ma individuaalkorteriteks.
Jõudu teile!

Anonüümne ütles ...

KAAREN: TEIL EDENEB MAJA V2GA ILUSASTI. MEIE ASJADE K2IK EI ANNA V6RRELDAGI:) AGA HELE MAJA ON ALATI ILUS. EDU & J6UDU.
pEE ESS, KUI POLE PALJU N6UTUD, SIIS OLEX KA YHE K6UCI VASTU HUVI:)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

No oletatavasti on punane isane. Võime tema ju teile hoida kui soovi on.
A meil maja hele ei tule aga ... sellest mu järgmises postituses pikemalt.
Tore ikka, et Sinagi ikka aega saad netis kolada, omamoodi hüva tegevus seegi.