neljapäev, 10. aprill 2008

10. aprill

Siin on siis väike meeldetuletus eelmisest aastast samal ajal.
Vaat kui hea, et ikka blogi pean. Hea on võrrelda. Muidu ei mäletaks ju eriti midagi. Ja just on hea vaadata, et mida ma tol ajal varakult avamaale külvasin. Eks on praegugi kange tahtmine juba midagi külvata. Ja külvasingi: lõvilõuga ja raudürti. Pole nendega erilist kogemust aga nad peaksid üsna külmakindlad olema. Ja kasvuhoonesse panin redist.
Tegelikult on ikka pisut vara selliseid asju teha. Vaja lähipäevil paar pisikest kuuske ja kastanit ümber istutada.

2 kommentaari:

Hiline ütles ...

Külvata võid porgandi, tilli ja peterselli, mulda võib panna ka gladioolisibulad (umbes 15 sm sügavusse). Aga vot raudürti ma imetlesin ühe suve ja kolm suve olen teda umbrohuna välja kakkunud - lasin laiskusest seemned valmida.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

A no mulle see sobib. Mul ruumi on. Teine sihuke, loodetavasti isepaljuneja on talinelk mul.
Ja aitähh gladioolisibula jutu eest. Ma just juurdlesin, et kas panen kohe või ootan veel pisut.