reede, 23. september 2016

Edev september


Septembrikuu edevus, küllus ja õied, soojad ilmad, vihma ja rahulikku meelt - kõike on, kõike saab. On jagunud mulle aegagi natuke aias toimetada, tiigi kallal nokitseda ja viimaseid potielanikke peenardesse talvekorteritesse istutada. Saabunud on aeg sibullilli maasse torkida. Õnneks ei ole mul neid see aasta väga palju ja enamik on juba maas.
Piisavalt on aega ja ilma ja meeleolu ka aias veidi niisama ringi vahtida. Niisama ja just vahtida, sest fotokas läks vist katki. Siin blogipostituses on kõik fotod moblaga tehtud. See on selline loterii - mõni õnnestub, mõni mitte.
Aga oma selle suve lemmik-hosta panin pildile, see on see alumine heledam hosta fotol August Moon, saadud Futu käest.


Ta on ikka hüper-super kena. Kõik see lehtede kuju, struktuur ja voogavus. Imeline.
Veel mõned uuemad ja vanemad õitsejad:





Võrratud värvid ja ebamaiselt mõjuv kooslus:


4 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Täitsa ebamaine jah, väga ilus :) Hea kui niisama ka aega vahtida on, mina vist olen ka septembri maha vahtinud, sest ühtäkki selgub, sügis käes ja kõik tegemata :D

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Mul ka kõik tegemata :) ja pole probleemi. Las olla. :)

Eve Piibeleht ütles ...

Mul ka kõik tegemata, täna esimene päev, kui peale kümmet päeva lamavas asendis midagi teha sai ja kogu jaks kulus poeskäimisele.

MUHEDIK ütles ...

Kõike ei jõua niikuinii mitte kunagi ära teha ja las siis tõepoolest olla :)
Sügis muudab pool aeda ebamaiseks, ilus on