kolmapäev, 15. juuli 2015

Kui vihmapühad möödas, ...


... saab jälle õues peenardes rohida. Pärast vihmasid ju ON, mida rohida. Kohati on selline tunne, et võta parem trimmer ja tõmba kõik maha. Maltsavars on jämme nagu rabarber.
Aga see kõik on hea, on väga hea. Meil siin on suvi, ilus suvi.
Kõrvalfotol on pilguheit valgesse peenrasse. Keset peenart ilutseb kui hüüumärk punane loitev tulinelk. Muud seal on kõik valged, täitsa valged. Ja praeguste renoveerimistööde käigus kolivad vähegi sobimatu värvigammaga taimed mujale. Mõni tiigi äärde, mõni Hoganase ehk segapudru peenrasse.

Valge uhkeldab vägevalt. Sinna ma praegu oma parandustöödega ei jõua veel, urgitsen tiigi ümber. Ja valged invasiivikud juubeldavad.



Kasvuhoone taga on mu abikaasa kartuliprojekt - kasvatab kah tünnides. Eks varsti ole näha, mis saaki sealt kah saab.

...................

Mul on nii kahju, et ei jõua pidevalt blogida. Palju aiainfot, mis oluline eelkõige mulle endale, lendab kus see ja teine. No lihtsalt pole aega üles tähendada.
Igal juhul olen peenra korrastustöödega jõudnud tiigi äärde. Hoolimata sellest, et praeguste vihmadega on rohimine nagu tants - kaks sammu ettepoole, kolm sammu takkapoole, sest prisked maltsad muudkui tulevad. Ja täna jäi kah rohimine unarusse, sest loomulikult oli vaja ju taimi ümber tõstma hakata. Tiigi kaldalt kolisid tähtputked minema ja asemele maandus kaks hostat, sinna hosta Sum and Substance'i ja kastiku Karl Foersteri kõrvale. Tähtputke jaoks oli seal lihtsalt liiga vale koht, nad eelistavad varjulisemat. Olen juba mitu aastat nende päikse käes kõrbemist vaadanud, nüüd viskas üle. Oi, tiigi ümber on mul veel palju tööd ....
Aga selle vaatega olen ma nüüd väga rahul:


3 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

no las see loidab seal kui tõrvik :D

Anonüümne ütles ...

Ära vii seda loitvat sealt ära, nii ilus on! Ja kui võimalik, hoia üks dammeri tuhkpuu-jupike mulle, ehk ikka kohtume! maurus

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ei vii loitvat ära :) mul on tegelikult seal mitmeid selliseid taimi, kus ühte taime on kaks isendit - üks valgeõieline, teine miskit muud, sinine või lilla