teisipäev, 7. aprill 2015

Kes õitseb, kes mitte


Ometi anti ka sooje päevi. Vastutasuks alustas kolm sorti krookuseid õitsemist. Ühed neist on uued. Nimes ei julge ma kindel olla, sest sildike on talve jooksul nimetuks muutunud. Mälu järgi oletan, et ehk pidi Gipsy King olema. Värvi järgi otsustades aga vist ei ole. Liiga heledad.

Ja tundub, et minu Kanada rodol võttis see kevadine külm õienupud ära. Sest talve lõpul olid pungad igati ok välimusega, praegu aga tunduvad kuivanud. Paha lugu küll, tal muidu nii ilusad õied. Teised rodod on korras ja tõenäoliselt rõõmustavad mind varsti oma ilusate õitega.


3 kommentaari:

iirisesõber ütles ...

Ka minu Kanada rodol samad probleemid.Ma ise mõtlesin,et jäi mul eelmine aasta õite moodustamise ajal viimati natuke kuiva kätte ja see sellest.Mul nad mändide all ja Kanada on just puu lähedal ja läbi okste viimati ei saanud piisavalt vihmavett.Külma meil sel aastal eriti ei olnud.Eelmise aasta suure ja lumevaese talve elas ilusti üle ja õitses rikkalikult.Paar heitlehist on veel ilma õiepungadeta .

Eve Piibeleht ütles ...

Iga kevadine ōitseja on teretulnud. Rodosid mul õnneks pole ega tule.

MUHEDIK ütles ...

Vindub see kevad, vindub. Õisi on ikka meeletult vähe