laupäev, 1. november 2014


Läbi interneti nähtud ilusad vaated Ristteetalu sügisestele peenardele ajasid minusuguse kah majast välja kõrsi-varsi lõikama. Eriti neid hullemaid kohti ... st igalt poolt. Ma tahan ju ka, et mul oleks ju kaa nii ilus nagu mõnel teisel ... aga mul on mingi hullunud võsa.



Jajah. Lõikan varsi (iseenest mõnus töö) ja näen, et olen valve alla võetud.


Need karvased peavad jah, igal sammul kontrollima, et mida teeb see inimene, kes oskab toidukapi ust lahti teha. Et mine sa tea, millal jälle midagi antakse.
Ilus ilm oli, soe ja päikseline. Sain vist pool aeda tehtud. Ülearustest kõrtest puhtaks. Kui sain suure roosa floksipõõsa varred lõigatud (selle tuusti tagant ei paista ju midagi välja) avanes päris ilus pilt - tagaplaanil sinakashallid lavendlid ja eesplaanil kõrge kukehari.


Eks ma olen suvelgi mõelnud, et see floks on vales kohas. Mul on floksidega üldse imelik suhe. Nad mulle hirmsasti meeldivad aga ma ei oska neid kusagile panna.
Sügisel, kui suur kasvamise-õitsemise-laamendamine on läbi, on päris huvitav näha, et mis KUJUGA mu peenrad üldse on. Tore kuju on. Suvel pole kuju üldse näha. Mingi muu kuju on. Hoopis teine.

Mõnel taimel on suva, mis kuupäev on, tema kasvab ja tegutseb - moon:


Üksvahe nägin hirmsasti vaeva, et neid igihaljaid oma aeda tuua. Nüüd neid ikka juba on. Äraütlemata sümpaatsed.


Okay. Ei tasu end üle ka pingutada. Tagasi laisklema. Õpin varrastega kuduma. Jälle. Ma iga kümne aasta takka õpin kuduma, et siis mingi sokinatuke valmis saada ja selle järel taas kõik unustada.
Aga ilus päev oli. Ehk antakse homme ka samasugust ilma, siis saan teise poole aiast ka kõrrevabaks teha.
PS.: pildusin tuhka kah igale poole. Huvitav lugu. Kui tuhka oleks vaja, siis seda nagu eriti polegi. Aga kui teda vaja pole, on teda ahi paksult täis. Mingi kotermann?
Ja veel üks PS.: külmutatud rohelised herned said otsa. Ei tekkinud neile mingit lisamaitset, olid superhead.

3 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Mulle õnneks see koristamine ei nakanud ja täna kallab nagu oavarrest. Isegi mastifineiu küsis end tuppa põõnama.

MUHEDIK ütles ...

Nii ilus ja roheline aed ja Sa muuudkui seletad porist ja koleajast. Mida suuremaks puud kasvavad, seda muinasjutulisemaks aed muutub ja Sa unustad üldse ära, et mingi aastaaeg aeda ei sobi.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Heh, Muhedik! Pean ma seda pori siis spetsiaalselt sinu jaoks pildistama või?