laupäev, 24. august 2013

Enne ja pärast


Tiigilaiendus paar päeva tagasi:



... ja täna õhtul:


Pildistasin küll teise nurga alt aga olukord on selgemast selgem: otse vana tiigi kõrvalt läheb rada, selle kõrvale on jäetud tulevase tiigikese tarvis tühi "auk" ja ümber augu on peenra moodi asi ehk istutusala. Täna kolisid sinna juba teleekia ja tradeskantsiad. Ma tean küll, et tegelikult tuleks kõigepealt tiik teha ja alles siis taimestada, aga noooh ... ma lihtsalt ei viitsi praegu mingi tiigikilega jamada, lükkan selle rahumeeli järgmise kevade varna. Ja neid taimi oli mul HÄDASTI VAJA KOHE ümber istutada, jajah.
Ma tradeskantsiaid tegelikult eriti ei fänna, minu meelest on nad imelikud. Õied väikesed, varred kipuvad lamanduma ja lehti nagu polekski: üks suur segapundar. Eriti teisel suve poolel. Aga las nad esialgu olla, ehk pole ma lihtsalt veel mõistnud nende tegelikku eesmärki siin maamunal.
Uue tiigi august saab päris korraliku jao täiesti kasutuskõlblikku mulda. Täna oli ilus, igati aiasoodus päev, nii otsustasin ühe ammuilma ootava töö ära teha. Üks peenralõpp oli vaja korda teha.
Alguses oli ta siis selline:


Nügisime kivid paika ja vedasin mulla kohale ja istutasin mõned taimed ka kohe.


Esiplaanil on osake valgest peenrast, selles nurgas kasvab mul Tiilt saadud lumerooside seltskond (mis muide õitseb praegu rahumeeli!).
:) Minust on ajapikku päris käbe kiviladuja saanud.

3 kommentaari:

Tsiil ütles ...

ohsaa, mulle meeldib. Ja kuidas see ikka muudab kui peenrale piirded panna. Selgemaks.

Kõikse kenamad tradeskantsiad on Tartu Botaanikaaias. Kasvavad nõlva peal, eri sordid ja värvid suurte laikudena ja sääl on nad ilusad. Minu peenras aga...

nende õite sinine on jälle väga ilus. Ma jätsin omad alles.

Köögikata ütles ...

Küll Sa ikka jõuad!

Tradeskantsi õied mulle meeldivad väga, aga lehtede ja puhmaga on sama nõutus. Peab pisut neid veel peenraservas kasvatades tundma õppima ja kunagi ehk leiab sobiva koha ja sobivad naabrid neile.

Neljandik ütles ...

Sa oled ikka väga usin kiviveeretaja olnud! Ma õhkan viimasel ajal unistavalt mõnest kaunist maakivihunnikust mööda sõites abikaasale, et küll see oleks aias ilus! Täna Matsalu kandis ringi sõites nägin imeilusaid samblikega kirjatud rändrahne ja kujutlesin neid oma aeda aga siis ei pidanud vaene mees ka enam vastu ja teatas, et odavam on hoopis aed siia kivide juurde tuua :)