pühapäev, 6. november 2011

Novembrikuised mustrid










Tänane fotosessioon oli ette võetud ühe kindla eesmärgiga: otsida uusi mustreid, mida tekstiilisse pressida, tikkida, kududa, pintseldada, trükkida, ... jne. Sügisene aed pole mustritest just vaene. Ja kui sellest jääbki väheks, võib alati kööki minna ja oma taignakaussi pildistada ;)

 

PS.: kuna kõik midagi arvavad ja ennustavad, tahan ka sõna sekka öelda ja ära mainida, et tänavune talv tuleb pehmeke. Suuri külmasid ja lumelaviine pole oodata. Lund tuleb mõõdukalt ja alles jõulude paiku kui ehk üldse alles jaanuaris.
Vat nii.
Suur Lillekasvataja on rääkinud

(PS.: mul on täna pisuke malaaria kallal, nomaitea, mis jama see on aga neid uuema aja lasteaia-viiruseid ma ei kannata! Varemalt toodi meile koju haiguseid ikka põhikooli baasil aga nüüd on see pisikute levitaja lõuna-osariikides gümnaasiumis ja nohubatsillide levitamine on noorema generatsiooni ülesandeks. Varem sain nakkuse üliharva aga nüüd põen nii et seda nägu. Kõige otsesemas mõttes.)

Veel üks PS.: see viimane seletus oli selleks, et kui mu ilmaennustus täppi ei lähe, siis ma saan öelda, et ma olin ju haige ja sonisin niisama. Aga kui täppi läheb, siis saan öelda, et oman ülimat läbinägelikkust ja sensitiivsust, et isegi haigena näen tõde.
Vat nii.
Suur Lillekasvataja on nüüd tõepoolest lobisemise lõpetanud ja läheb nüüd kööki omale ravimit tegema.
Sammal, sidrun, spl konjakit, küüslauk, männikasvud ja hoolega segada.

7 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Hingekosutavad. Mustrid ikka, eriti see taignane:)

Talv tuleb pehmeke, nii arvan ka mina, aga veidi eksid, vähemalt korraks tuleb lund veidi varem, ma tean isegi seda täpset kuupäeva:)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Ahh Sa tead isegi täpset kuupäeva! Mis see on siis kui saladus pole?
Eks külma ikka tuleb ja lund ikka ka, ega ma vaidle aga vähe, nii jaopärast. lume-masu

Eve Piibeleht ütles ...

Hääletan ka pehme talve poolt :D. Taignasegamisest täna pääsesin, sest M sõi öösel kõik rosinad ära. Õnneks tõi ämm küpsiseid.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Tark ämm :)

Köögikata ütles ...

Ossa, mul hakkas selle viimase mustri peale suu täiega vett jooksma.
Aga tnu Thela kommentaarile meenus, et mulgi on kuskil küpsiseid.

tytosms - no pole küll teemasse, aga ega mulle ei meeldi küll see tüütu sms-idega lobisemine, bloggeris on palju mõnusam.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

sms-idega?
need on need asjad, mida moblaga saadad ve? issversussver, need on ju rahalised!

Tsiil ütles ...

No täna kiskus mõne peris kuivale :), aga muidu on Suure Lillekasvataja Ilmateade sobivaks tunnistatud ja palun siis selle järgi ka toimetada, muidu külmuvad tsiili varbad ää.

Ilusad mustrid. Taina oma ja mulle meeldis kangesti ka Thela muster M-st, kes öösel rosinaid sööb :DD

Nu ja meil siin tohtred soovitavad, et enne magamaminekut hõõru keik sõrmeotsad vietnamisalviga sisse ja mag ahommikuni, nohu annab järgi. Silmi hõõruda ja muid kohti kobada ei ole soovitav ;)