laupäev, 25. juuni 2011

Täna on vihmapüha

Öösel oli tugev vihm, kallas kui pangest. Olin enam kui kindel, et kogu mu aed on hommikul ristseliti maas. Meeldiv üllatus: ei olnud midagi. Isegi enamik pojenge õõtsutas ikka uhkelt oma suuri õisi, mis sest, et läbimärjalt nätskeid.
Tiik oli triiki vett täis ja öine vihm oli ainult kasuks tulnud. Nägin isegi meie kalakese lupsu löömist. Muidu on ta meil kogu aeg peidus.
Vihmapühade tõttu ( no pidevalt tuleb mingit seenevihma täna) olen täna aia koha pealt teoreetik ja lisan blogisse natuke fotosid.
Esiteks imeline pojeng Paula Fey:


Ta on ikka võrratu. Praeguseks on ta muidugi õitsenud juba aga tema roosilik olemus oli ja on ka praegu super!
Ja tiigi ümbrus:


Väike veepeegel koos ubalehtedega. Ja natuke segane pilt teiselt poolt. Täna hommikul toppisin oma vesipalmi kah sinna varsakabja kõrvale.
Sobis hästi.

Tiigikalda kõige kõrgemas tipus troonivad mul kuivalembesed taimed:

4 kommentaari:

Tsiil ütles ...

Väga selge veesilm! Pojengid pole just veelembid :D, aga toibuvad ehk nagu ülejäänud aeg.

Kas teie kandis kukeseeni ka on ?

MUHEDIK ütles ...

...aga meil paistab täna päev otsa päike:)

Veesilm on ilus selge, kas Sul seal põhjataimi ka on?

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Selge silm jah. :)

Ei, kukeseeni meil pole. Kuuseriisikaid on sügise poole ja praegu olla maasikaid aga ega ma ei tea kohti ka. Ise käime kah seenel Aegviidu kandis

isehakanud lillekasvataja ütles ...

On ikka põhjataimi. Vesikatk. Seda on mul terve tiik täis. Teine invasiivne on harilik konnarohi. On samuti terve tiigipõhja täis külvanud. See aasta korjan küll ta õiesarikad ära

See koht, kus ainult ubaleht ja kivid, see ongi laste mängukallas. Seal taimi eriti polegi. Pole ette nähtudki.