reede, 10. detsember 2010

Päris korralik ...

... on see lumesadu ja tuisk, mis eile algas ja päris pole praegusekski vaibunud. Öösel lõi isegi välku.
Kuni alevini tee (3,5 km) on lume all, no nii umbes meetri kõrgune ühtlane lumekoorem. Mees pani jala ajama, alevisse tuleb ülemus vastu, no et ikka tööle saaks. Koolipoiss jäi koju. Kas tal sellest just erilist rõõmu on, sest ülejäänud kaaskodanikud põevad mingisugust eriti peent nohuhaigust ja nii kipub temale ülevaataja, käsutäitja ja pääliku roll jääma. Mingi nipiga peab ta mingi hetk küttepuid juurde tooma, kuurini pole küll palju maad aga lumi on nabani.

Ma pean päris tõsiselt järele mõtlema, et kas ma tohin mingisuguseid soove ilma koha pealt üldse avaldada. Kord soovisin vihma ja pärast seda oli kogu suvi vihmane. Eelmise aasta lumerohke ja külm talv oli ka minu sõnutud, samuti soovisin 2010 aasta kevadel, et suvi tuleks nii soe nii et aitab. Lubasin endale, et ei avalda enam mingeid soove ilma koha pealt aga oleks vist ka seda meeles pidama ka joonistamiste koha pealt.
Vaata mu eelmise postituse joonistust. Aga ärge väga kurjad olge, ma alles õpin oma väge tundma :P

4 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Mis siin kuri olla - see on ju nii lahe, kui meil on korralikud aastaajad. Aitähh sSulle! :o

Tsiil ütles ...

Ja kui sa seal juba soovid, siis mina paluks varajast kevadet :D

Kui jätta kõrvale hädaline külg, siis selliesed ilmaolud ikka liidavad meid.
Lumi on tore, vähemasti detsembris :D

Mariihen ütles ...

Kasuta oma väge varase kevade tellimisel! Paluks hakatust vabariigi aastapäevast alates ja märtsi algusest kohe totaalseks lumesulamiseks! Pliiz!

MUHEDIK ütles ...

Hmmm.... varane kevad ei kõlba küll kuhugi, sest loodusel on omad seadused ja kui me oma taimed liiga vara üles äratame, pole see küll kellelegi hea. Ja väga varane lumeminek on ka halb, eriti kui siis külmaks ka veel peaks keerama. Aga keskmiselt mõõduka külmaga, noh, max 10c külmakraadi kogu talve jooksul oleks küll paras