kolmapäev, 3. november 2010

Rähnimaja uudised

Nagu minu kirjastiilist jÄreldada vÕib, hakkab elu rähnimajas tasapisi jälle korda saama. Aga eelmiste postituste kirjavigu ma parandama ei hakkagi, las jäävad mulle mälestuseks sellest segasest ajast. Samuti tõstan paar mälestuste fotot siia blogisse, arhiveerin, nagu ikka, pole ju mõtet vana arvutikasti nende pildilahmakatega traumeerida.
Kaks ja pool aastat tagasi kevad minu praeguses roosi-pojengipeenras:


Seal oli posu põõsaid, võsa täpsemini, iidvanad mustsõstrapõõsad, lumikellukesed ja mairoosipuhmad. Ma siis seal juurisin ja juurutasin ja sel suvel oli see koht hoopis selline:




Kas just paremuse poole aga värvilisem igaljuhul. Pärast pojenge eputab mul seal veel kaks roosi aga neist on nii palju räägitud, et mis ma ikka enam. Lähevad veel uhkeks.
See sügis disainisin seda kohta veelgi aga tulemust vaatame alles järgmisel klevadel. Näiteks kolisid sinna Thela juurest toodud iirised kuna Muhedik ütles, et iirised tahavad niru maad ja otse sirelite kõrval on maa niru. Tekitasin paeplaatidest salaraja, et lapsed lillepeenrast üle põõsasse pääseksid ja iirised on seal ümber ilusad värvilised. Või muidu toredad suured lehed. Eks näeb siis, et kuidas välja kukkus. Aastal 2011 kevadel.
Tjah, sest praegu on ilmad nirud, märjad, sopased. Väljas oleks üht-teist teha küll aga sellises tilkuvas kliimas ma küll olla ei taha. Toaski küll tegemist. Niipalju ma tegin, et enamus roose on oma muldamised kätte saanud. Noo ja varem sügisel sai üks korralik seenhaiguste tõrje pritsimiste näol ka tehtud. Muud midagi. Ah noo sügisastrid õitsevad  vägevalt ja väikesed mägimännid, mis suvel teiste varju jäid on nüüd kui uhked siilimütsid igal pool nähtaval. Väiksed männid - keskmised männid - suured männid - vanad männid - kardinapuu konksud:


















Rähnimajas peavad sobivad konksud olema. 

8 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Sa oled ikka kaval küll. Need lillepeenrad näevad head välja, aga foto tulnuks teha samasugusest kohast ja samamoodi kui see kõige esimene. Nüüd ei saa üleüldse aru, milline muutus seal toimunud on.

Muhedik ütles jah, et aediiris tahab nirumat maad, aga kas seal sirelite juures neil ikka päikest jagub, nad varjus ei taha õitseda. Kui sirelid jäävad põhjakaarde, on asi OK.

Rähnipesa võtab vist iga hetkega rohkem ilmet ja muutub üha jumekamaks:)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Päikest neil jagub, jääb ülegi.

Eve Piibeleht ütles ...

Need konksud on väga vahvad :)

Anonüümne ütles ...

Kui väljas võidutsevad hallid ja pruunid toonid on tulbipildid väga südant soojendavad. Hetkel oleksin ma vist isegi lihtsalt muru piltidest lummatud- roheline ikkagi :-)
Svea.

Köögikata ütles ...

Super konksud!

Tsiil ütles ...

kadestamistväärt konksud ja sobivad nagu rusikas silmaauku :D
See puhas puidutoon on ikka väga ilus!

Northern Shade ütles ...

The tulipa display is so colourful compared to the previous grassy area in your garden.

The natural wooden curtain holders over the windows are so creative. I really like the look with the wood panelling of the walls.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Thanks for everyone!