laupäev, 13. märts 2010

Tule taevas appi!

Roose on vaja õhutada!!! (link) Tule taevas appi! Kuidas ma seda teen?! Aed on pea meetrise lumevaiba all, kuidas ma... ? Ohh

5 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Minu rooside ainuke talvekate ongi lumi ja seda küll servast kergitada ei saa :D. Eks kevad näitab, mis alles, mis läinud.

MUHEDIK ütles ...

Ma ei kata ka sügisel eladeski midagi. Mäletad? Ise ütlesid selle peale, et karm tädi:)

Täna sadas küll laia lund juurde ja ega me siin liikuma ei pääase, aga kui peaks jääkooriku peale võtma, siis torkan kangiga mõned augud koorikusse. Ega muud saagi ju teha.
Aga kes on korralikud aiapidajad ja roosid kaetud nii nagu peab, kõigi reeglite kohaselt, vat seda, mida nemad peavad nüüd tegema, ma küll ei tea.
Ja taevas vist ei aita, ainult lund tuleb veel....

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Täitsa jabur aga ma üldse ei mäleta, et kas panin roosidele kuuseoksi ka peale vai ei. Mullahunniku kallasin küll. Ega ma nendeni ei ulatu ka parima tahtmise korral. Ei jäägi muud üle kui lihtsalt kevad ära oodata

Köögikata ütles ...

Mina käisin peenrad läbi ja kus sain, torkasin luuavarre lumekuhjast põhjani läbi. Kohati ei saanud ka :o( Kõige hullem on see uus roosipeenar maja ees - sinna viskas boss katusetäie jäiseid lumekamakaid otsa ja mul neid lahti kangutada ega läbi torgata ei õnnestu. Eks siis ole hiljem näha, kas peab peenraga jälle algusest peale hakkama. :oS

rominto - roomamine roosideni ;o)

Tsiil ütles ...

Minu väikeses majapidamises on ainult 2 roosi, 1 on miniroos, mis on elanud aias 4suve ja 4 talve ja üks juhuslik pargiroos.(2 suve ja 2 talve). Muud roosid olen suutnud edukalt minema pukseerida ema aeda või (khm) paradiisiaeda:) Kinni pole ma midagi katnud. Proovisin 1 talve kanna ja daaliaga - ei õnnestunud. Nüüd on loterii-allegrii. Huvitav, mis mu kuslapuu seal lume all teeb?