reede, 7. august 2009

Ahh, ei saa seal õues midagi teha!

Nii kui labida maasse löön, käib üks mürin ja kärin ja ülevalt kallatakse mulle ämbriga vett kaela. Jooksen tuppa, ilm ilus, päike paistab. Hiilin labidas kaenlas uuesti õue, kohe kostab kolin-mürin ja saan sahmaka vett pähe.
Ahh, istun parem toas ja keerutan pöidlaid.

7 kommentaari:

Aidi ütles ...

Ma ei saa aru, kust te seda vihma võtate? Mina pean täna õhtul vist jälle voolikud välja vedama...

MUHEDIK ütles ...

Meil sama lugu, aga vahepeal saab ju istutada. No seepärast kastabki üle:) Ja ikka iga päev kasvõi üks sutsakas.

Köögikata ütles ...

Mis vihm? Mis kolin? Mis mürin? Ahjaa...eile hommikul oli öise saju märke näha ja eile päeval müristas Salmistu pool korrapäraselt. :oD

abarebom :o)

Eve Piibeleht ütles ...

Meil on ka täiesti kuiv. Kui eile haiglast koju jõudsin, oli aed kaunis lontis

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Juba kodus?! Kuidas tervis on? Kõike head Sulle!

Kiku ütles ...

Mina tahaksin mõnda tulbisibulat, ma ei tea kas meil siin vahetada on miskit, olen nõus siis ka ostma!Saada priva mulle Isetegijast kasvõi!!!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Oot pisut, kohe panen õige nimekirja kokku.