pühapäev, 8. märts 2009

Sobilik postitus naistepäevaks

Ükspäev juhtus niisugune lugu, et mina arvasin, et mu Väike Abiline magab magusasti oma päevast uinakut. Majas oli vaikne, lapse toast polnud krõbinatki kuulda. Tema oli aga hoopis vildikad kätte saanud ja tekitas suurt näo ja voodilina maalingut. Lina sain pesus puhtaks aga sellise rohelisetriibulise näoga tuli ikka paar päeva ringi käia. Huvitav on see, et must marker tuli üks päev varem lapse näolt palju kergemini maha kui see roheline laste vildikas.
Mis aga neiuke ise kostis selle peale?! Küsisin, et tegid pahandust, jahh? Oled paha? Tema ütleb: ei ole paha! Olen tuduk! (St. et tüdruk, Ü ja R ei tule veel hästi välja.) Vot siis! 
Ise nii pisike aga oma tempusid vabandab välja naisterahvaks olemisega! 
Sorry, I'm a lady!
Ilusat naistepäeva kõigile tudukutele!

7 kommentaari:

deia ütles ...

:)
Õieti ütles ju:)

Aga sul veda, et ainult lina ja lapsenägu. Meil maaliti terve suur sein täis- ma pidin kreepsu saama. Ja kuna sellel seinal juhtus all olema suur seinamaaling, mida plika siis lihtsalt tahtis vist "ilusamaks" muuta - siis oli selle mahapesemisega ikke paras peavalu, et allolev maaling ikke säiliks.

Aga nüüd lubati mulle et edaspidi kasutatatkse maalimiseks ainult paberit:)) (hea mees kes lubabki, eks)

Hiline ütles ...

:DDD
Piigasid mul ei olnud, poisse "maalimine" ei tõmmanud, aga suure "heateo" tegid nemadki mulle - et emme enam haiget ei saaks, pügasid nad kõik mu kaktused oksatest paljaks. Siiani murran pead, kuidas on võimalik pügada ligi 140 kaktuse okkaid nii, et tuba kõikjal okkaid täis, aga poistel ühtegi okast nahas?

Anonüümne ütles ...

Minu noorim laps, kohe 4a saav tydruk ka maalib vahest ennast pikalt-laialt t2is. Praegu on jalad pikitriibulised. Egas midagi - vanni! Aga vann neile meeldib.
Trv, Kaaren

Anonüümne ütles ...

Ning p6nev olex n2ha yhes kohas koos 140 kaktust. J6udu ning edu, Hiline!
Kaaren

Hiline ütles ...

Päris ühes kohas mitte, täis oli 4 aknalauda (kogupikkusega üle 12 m).
See kaktuste kollektsioon tiba sunniti peale, iga kord kui Moskva botaanikaaias tuttavaid külastasin, anti miskit eksootilist kaasa ja eriti ohtralt kaktusi, kuuseis soodne või mis, aga nad kurjavaimud läksid ka kõik kasvama. Mees irvitas, et parimad trellid akende ees :))) Õnneks kaktuste alla ei mattunud, mu marakratid tegid lõpu kui minu 30.a. juubeliks kaktused "õitsesid", lapsed torkisid igale kaktusele omatehtud paberlilled tikkudega külge - vaatepilt oli igatahes vägev :DDDD

MUHEDIK ütles ...

Ilusat naistepäeva Sullegi ja pisikesele tudukule ka:)!!

Aga laste jaoks peakski ühe seina maalerdada jätma, paber pole ju huvitav.

Köögikata ütles ...

:o)))))))))))))