pühapäev, 11. jaanuar 2009

Talviselt: muda külmkapis, sibulad ja diivan

Panin täna ühed pojengi seemned vähese mullaga külmkappi. Muidu poleks vist pannud aga õues nad kaoksid mul kes teab kuhu ja külmkapiga mul juba head kogemused. Eelmine aasta sain sealt kaks mandlipõõsast. Ma natuke küll kahtlen, et kas mul pojengidega ikka õnnestub aga kust ma muidu teada saan kui ei katseta?!
 Tubane potipõllundus on praegu teadagi, et kesine. Hästi tunnevad end vaid jõulukaktused ja maranta (teisel korrusel). Eks seal üleval on pimedavõitu. Spets lampi sinna ka ei saa panna, see hakkab silmadele. See eest kasvab mul seal päris ilus sibul. Tarviline vara. Vitamiin! Tjah. Aga koduses olelusvõitluses jäid vanad noortele alla. Näe, tegime diivani. (link käsitöö blogisse) Lootsime, et nüüd lastel diivani seljatugi ees, enam nad sinna taha ei roni, et istuvad illikukusti diivani peal.
Aga mida nemad teevad? Täpsemalt öeldes, et mida teeb Väike Abiline?! Ronib diivani vahele!!! Ja topib sinna telekapuldi, omaenese püksid ja sokid ja voodipesu ja padjad ja Pesamuna pudeli.
 2 - 1 Väikse Abilise kasuks!


1 kommentaar:

Köögikata ütles ...

Vaatamata sellele, et Su mõte 100% ei toiminud, on tulemus siiski super. Megatublid ikka olete!