esmaspäev, 19. jaanuar 2009

Kes magab, kes mitte. (Aias jälle)

Keegi ütles mulle, et täna on kevade esimene soe päev,tead küll, selline, päike paistab, linnud laulavad, õues on soe! Mida sa topid neid saapaid omale jalga! Pane ikka normaalsed suveriided selga! Ma siis viskasingi saapad kohe kapi tagumisse nurka ja hakkasin mingeid valgeid ja hõbedaste  tikanditega rihmikuid jalga sättima...
See oli uni, kurask!
Tegelikult on jaanuarikuu,õues on külm ja kohati on isegi lund ja taimed magavad magusas rahus. Isegi seemned pidada magama (foorumis öeldi ja sellega mina ei vaidle ja neid vägisi idanema ei topi)
Praeguse seisuga on aias kõik tip-top. Minu soojalembelistest taimedest on ainult glediitsial külmakahjustused. Ta vist kahjuks ongi selline, et peab meie maal iga kevad peaaegu et nullist alustama. Aga robiinia, kuldvihmad, palmid ja isegi plataanid on igati ornungis. Sel pildil on harilik liguster: 
polegi lehti maha visanud. Augustikuus sai teda pügatud ja mahalõigatud oksajupid suskasin kõik maasse. Vihmane suvi oli... ei tea... ehk õnnestus. Äkki saangi neid kohe mitu-mitu!
 Aga kahjuks pole aias jalutades kõik vaatepildid rõõmustavad. Vana tuviõunapuu tuleb vist kevadel maha võtta. Jube kahju! Järjest muudkui kuivatab oksi. Ja noorendamisest vist kah asja ei saa.
Teistmoodi huvitav üllatus tabas mind sauna eesruumi aknalaual. Mulle oktoobris kingiti paar kukeharja oksa. Mõtlesin, et suskan nad maasse aga hoolimata, et sula oli sügisel pikalt ja oleks aega olnud seda teha küll ja küll. Aga inimene, st. mina olen laisk ja unustaja.
No vot. Ja vaatasin siis, et mida ma hoian seal akna peal neid rootse, et no läks hukka siis läks. Viskan minema.
 Ja kui ma lähemale astusin ja juba vaasi haarasin, mis mina nägin!
Haa! Vaat kus kange taim! Saaks ta seal akna peal nüüd kevadeni hakkama. Äkki viskaks talle mulda sinna vaasi? Või piisab talle tibakesest veest?

6 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Praegu pole mul eriti aega arvuti jaoks. Lugesin Su kõiki postitusi. Väga vahvad võileivad ja muud askeldused köögis.Pirukaid tahaks isegi, aga veidi kiired ajad on praegu.
Aga kuule, ma tean, et see extra virgin ei taha kuumutamist..
Need kukeharjad soovitaks ma mulda pista, aga kasta tagasihoidlikult ja jätta nad samasse ruumi. Kui paned vette, lähevad äkki jahedas mädanema.

heribrin- nats herbaariumi moodi

kaaren ütles ...

Variant 2: 2ra liiguta midagi. Igatahes on neil praegu puhkeperiood, tahavad k6ike v2he. Olen ise n2inud talv l2bi vaasis seisnud qkeharja, mis kevadel siis maha pandi. R22givad, et kasvab.

Köögikata ütles ...

Mina lõikasin omadel vanad rootsud maha ja noored taimehakatised pistsin juurepusapidi mulda. Samamoodi sai alguse nende esivanem - mulle kingitud okstest kasvanud võsud potitasin ja kinkisin Kadakale, tema jälle aretas pojad mulle (ma algul väitsin, et pole neile kohta, aga siis ika leiutasin koha), kelle poeg siis nüüd järgmist elukohta ootama hakkab. Vanemad põlved on neid niimoodi aastaid juba paljundanud - vaasis aknal.

Tiiu ütles ...

Tere! Annan edasi meemi, toredaid elamusi ja head tegemist!

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Mis meemi?

Anonüümne ütles ...

Wanna have fun Big Іsland parece ser uma vеrs�ο polin�sia da massagem eurоp�ia ou "cl�ssica".
tutelage options that offer be betwixt Stіmulation
and relаxаtion. You volіtіon also want the гest οf men and women ԁepending on ωhаt hormone lacks
оr exceeds. Thе Thai massage was developeԁ bу
tо offer thе аlmost Tantгic Masѕage
privileged thеir place. Tantric Massage is fοr the еlеmentаl cauѕes of nigh sexual ԁysfunctions.


Feel free to surf to my web page :: try this website for sensual massage