reede, 28. november 2008

See imelik lumine seen...

... akna taga pimeduses polnud tõesti muu kui dekoratiivkapsas.
Arvatavasti mõjutasid need pidevad vihmad teda niimoodi välja venima. Ja võimalik, et kuna ma teda kogu aeg ümber istutasin, häiris teda ikkagi piisavalt niipalju, et viskas hulganisti alumisi lehti maha. Mitte küll kõiki. Osadele tulid ussikesed kallale, need katkusin ise ära. Järgi jäi selline ebamäärane "roos" Kõrgust on tal 60-70 cm
Õnnitleme Hilist!!!
APLODISMENTÕ!!!
Mis siis auhinnaks ka peaks olema?
Teeme nii, et see on üllatus! 
Ole hea, Hiline ja kui tahad oma auga väljateenitud üllatust kätte saada, saada mulle palun oma aadress kuskile privasse.
Kodukauniks foorumis olen ma Turkestanica. Saada sinna!

1 kommentaar:

Köögikata ütles ...

Palju õnne Hilisele!
Aga nii tüüpiline mulle - kirjutasin juba sinna kommentaari, et kas lill või üks Su kapsastest, aga siis kustutasin ikka selle kapsa maha, sest ei pidanud tõenäoliseks, et sa ta nii pikaks rootsuks oled suutnud kasvatada. Peaks ikka rohkem enesekindlust kasvatama. :o)