reede, 21. november 2008

Ma tahan korralikku kasvuhoonet! 
Ma tahan!
Ma tahan!
MA TAHAN!!!
Ja et ta oleks suur ja selliste plaatidega, mis ta nimi nüüd oligi, mitte kilekasvukas!
Kui mees seda tegema ei hakka, teen ise!
Mis see teha siis ära ei ole?
Eeeeeee......
Jajaa! TEEN JAHH!

Muideks, selle eelmise postituse video panin ikka sellepärast, et avastasin, et olen juurde võtnud. Ja sellest videost saab minu hommikuvõimlemise video. Ma arvan, et kui ma nendega koos nagu hullunud tennispall keksida jaksan, olen igal juhul paremas vormis. Iseasi kas allavõtmine õnnestub. Praegu õnnestub keksida umbes pooleni. Siis lähevad sammud segi ja rütm käest ära. Pealegi arvavad mõlemad jõmmid, et kui ema kargleb mööda tuba ja muusika mängib, et siis nemad ju ikka ka tantsu vihtuma. See on omamoodi takistustants, üle jõmmide. Peaasi, et keegi kogemata parasjagu külla ei tule ja aknast seda tantsu nägema ei juhtu. Saadavad teadagi kuhu. Või kutsuvad Võsa Petsi, et vaadake, et mida see ema oma lastega teeb!

Ok, ma hakkan nüüd mõtlema ja arvutama, et palju selline isetehtud kasvukas maksma võiks minna. Need mida poes müüakse, pole küll meie pere tasku järgi. Need plaadid on vist üsna kallid? Mis see nende nimi oligi? Mingi polü...?

3 kommentaari:

Anuise ütles ...

Kasvuhjoonet peaks teha saama BIP-plaadist, müüb Lexplast http://www.lexplast.ee/?id=1087

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Aitähh lingi eest!

MUHEDIK ütles ...

A kui Sa selle tantsu saatel kasvuhoonet ehitad, peaks huvitava arhitektuuri küll saama:))