reede, 19. oktoober 2007

Minu esimene palm

Mõtlesin juba, et tuleb üks õhtu aega võtta ja kirjutada siia blogisse kurvameelse loomuga otsi kokku tõmbav jutuke. Et hooaeg läbi, bla-bla-bla, sügis käes, õue ei pääse ja mis sinna minnagi, miskit seal teha enam ju ei saa. Bla-bla-bla. Aga ei! Hooaeg pole läbi. Aiavärk kolib lihtsalt kogu täiega seinte vahele ja nagu öeldakse: kus on, sinna tuleb!
Nimelt saabus päev, mil mehed peavad naistele näitama, et neil on selline vigur nagu mälu(tähtpäevad). Ja minu mehe mäluga on kõik korras ja ma sain kingituseks omale palmi. Päris kena palm on. A mis ta nimi on ja mismoodi teda kasvatada, seda mees loomulikult ei uurinud. A sellest pole ka midagi, ma arvan, et tarkade kogu Kodukauniks foorumist teab ja aitab.

4 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Saingi juba teada, et selle taime nimi on cycas revoluta ehk rahupalmlehik.

Kadakas ütles ...

Su mehele viis punkti! Ja sulle vähemalt teist samapalju, et nii häste välja koolitatud! :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Eeee, ups... nooh, ma tegin ju tookord nalja...

Kadakas ütles ...

Ee..ega ma su mehe mälus kahtlegi :)Aga juurtega taime ju kinkis?
Mul kulus mitu aastat, et oma mehele selgeks teha, miks naine kena lõikelillebuketti saades on küll viisakalt tänulik, aga kribala juurikapabula pärast on valmis õnnest lakke hüppama!