pühapäev, 28. oktoober 2007

Looduse lapitööd, heegelpitsid ja bubble gum



Looduse lapitööd.
Seekord on inimene natukene aidanud: kive ja palke üksteise otsa ladunud. Loodus on omalt samblike ja vetikate näol värvi lisanud.
Vägagi kunstipärane


Või on see kudum? Või ehk gobelään? Kahjuks ei saa kunstniku käest küsida. Ta pole eriti jutukas tüüp.
Looduslikud pitsid ja makramee.
Harilik kadakkaer ja mingi x samblikuga kaetud kivid. Väga ilus aktsent minu kiviktaimlas.
05/06 aasta talve külm tegi kadakkaerale peaaegu otsa peale. Ainult üks varreke jäi püsti. Sellest varrekesest see ilus pusa ongi arenenud. Ûks minu taimsetest lemmikutest. Ma ei pahandaks üldse kui ta mu kiviktaimlas võimu enda kätte haaraks ja seal ainsa taimena ülbitseks. Ta ju näeb nii NUMMI välja.
Heegeldused, makramee.

Vana metsik ploomipuu (mis see aasta talvel maha võetakse, sest no kaua ta seal kuivab meil veel?) on täis pitse ja satse. Uus elu, nagu öeldakse...










Looduslik bubble gum?
Kui ma veel laps olin ja maal vanaema juures oma suvesid veetsin, õpetas mu tädi meile kirsipuude küljest vaiku otsima. Seda sai siis nätsutatud. Vana ploomi küljes ka kipub seda olema. Praeguste ilmadega ta enam nätsutamiseks ei kõlba, on selline kõva ja kuivan'd. Sama hästi võiks autokumme järada. Aga suvel on teda vanade aegade mälestuseks ikka aeg-ajalt põske pistetud.
Sihuke kraam, tjah... olid ajad...

Kommentaare ei ole: