laupäev, 3. märts 2007

03.03 Minu õde Kati


No nii.
Ûtlesin oma õele, et tehku ta omale ka blogi, et siis on tore üksteisele aedadesse vahtida ja üksteise tegemisi kommenteerida. Ei pea ju seda blogimist enda jaoks liiga keeruliseks tegema. Otsigu oma aias ka üks meeter korda meeter plats ja hakaku seal omi tegemisi kommenteerima. Aga tema ei viitsinud. Ûtles mulle suuliselt oma esimese blogi sissekande ja soovitas selle kirja panna. Eks ma siis panen:

1. Tema perel kah uus suur maja ja päris huvitava välimusega aed, mäekalda peal. See aed annab rohkem võimalusi kui minu oma, seal on isegi natuke soist nurka+ suured puud(pärn) +kividega mäekülg jne.

2. Minu õde Katil on 2 koera.

Ûks neist alles kasvab kutsika-east välja.

3. Varakevadised tööd tänu koertele: mitme ämbritäie ebamääraste julkade kokku kogumine kogu aiast. Ja kõige rohkem on neid muidugi just välisukse ees. (Miiniväli) Selle kohta ta küsiski, et kui blogi teha ja sel teemal üks peatükk kirjutada, et siis kuidas seda kajastada ja et kas peaks äkki pildistama ka?

4. Mis siis ikka. Soovime talle jõudu ja edu tema raskes töös.
PS see pilt seal üleval on minu koerast ja tütrest, et üks armas pilt meenutamaks kui toredad need koerad tegelikult siiski on

Kommentaare ei ole: