laupäev, 29. aprill 2017

Eile oli täitsa soe. Me arvasime, et kevad hakkabki tulema ...


... aga missanüüd-kussanüüd! - hoopis naabrimees oli kütma hakanud!


Ega sellest kütmisest väga kauaks ei jätkunudki, täna, näe, jälle vilu ilm. Aga eks me oleme vähenõudlikumaks kah jäänud.
Saime oma krookuseid vähemalt korralikult imetleda. Need mul tänavu õige uhked.


Ma küll lootsin, et mul õnnestub aias veidi tööd teha aga ilus ilm on nii eriline praegusel ajal, et tegime hoopis mõned ringkäigud ja imesime päikest.


Järgmisel fotol on Prince Claus, see mul lemmik olnud läbi aegade.Isegi lahtisena kumab siniselt.



4 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Eile pealelõunal oli mõnus jah, mina möllasin müügiplatsi taimedega, täna õlad päris valusad.

Krissu ütles ...

Vaatamata külmale ja tõesti mõne päeva (kellegi naabrimehe lõkke tegemisele) soojusele on esimesed avanejad ikka väga kaunid. Krookused on ühed neist tõesti ja Prinz Claus on tõesti imearmsa värviga, mul neid ka esimest kevadet.

mustkaaren ütles ...

Tundub, et ilusat ilma antakse jaokaupa. Huvitav, kellele maksma peab, et saaks paremat ilma?

Rahutu rahmeldaja ütles ...

oli ju lausa 2 ilusat ilma, meil vähemalt ja 1 halb vahepeal laseb inimesel puhata ka ometi :D