reede, 24. märts 2017

Väike "seebiseriaal"


Tekkis selline mõte, et jälgiks aasta jooksul ühte ja sama vaadet kogu aeg muutumises. Tegelikult olen seda juba kahel aastal varem üritanud aga pilte lihtsalt pildialbumisse kogudes läheb lihtsalt kõik sassi ja pärast ei saa miskit enam aru. Nendesse postitustesse teen iga pisikese aja takka sellest samast vaatest foto. Ainult ühe fotoga postitus. Märksõna järgi saab hiljem lahti võtta ja on näha, kas ma siis rohin ka vahest või vahin niisama.
Vat. Kontrollfriigi kõrgem tase.

9 kommentaari:

Mairoos ütles ...

Nii hea mõte sul! Peaks ka proovima :)

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Mõte on hea muidugi, mina ei ole ka suutnud seda mõtet siiani püsivalt teoks teha :)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Mul on kahest möödunud aastast palju vaate-pilte. Just selle ideega pildistatud. Aga kui kohe ei postita, siis nii nad sinna albumitesse jäävadki. Hiljem ei mäleta enam midagi, mis seal täpselt toimus, no kuidas sa mingit ülevaatlikku postitust teed?
Ja see on mu lemmik vaade. Praegu täitsa talveunine veel, niimoodi ta mul lume alt tuli ja kasvukal läks see aasta kile peal lõhki. Väga talveunine pilt.

Mariihen ütles ...

Mul on sellise ühe koha pildistamise jaoks arvutis eraldi kaust. Seal on pildid kuupäevalises järjestuses. Nii on hea ülevaade.

Mariihen ütles ...

Tahtsin veel lisada, et parima ülevaate saamiseks peaks pildistama iga paari nädala takka.(Kui mitte kord nädalas.) Üks kuu on liiga pikk tsükkel.

MUHEDIK ütles ...

Mare soovitus on hea, just eraldi kaust loob hea ülevaate ja postitada tuleks vähemalt kvartali pildid korraga. Kui neid ühekaupa näidata, ei teki ju minit muljet muutustest ega arengutest

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Vaata, Muhedik, blogi allapoole kerides näed kitsamas veerus "Teemad minu blogis". Seal esimene teema ongi 2017 seriaal. Kui sinna klõpsan, järjestuvadki minu ette need postitused, mis selle märksõnaga tähistatud. Ja siis ongi see areng ja muutused ilusti näha.

Futu ütles ...

Intrigeeriv. Peaks ka proovima.:)

mustkaaren ütles ...

Jah, see innustab korda looma ja ajab vajalikul hetkel laiskusepisiku minema. Hea mõte, aga teostamiseni ma veel mõnda aega asuda ei saa, kaunite vaadeteni läheb aega, vaatajal peab ikka ilus olema.