neljapäev, 19. jaanuar 2017

Nagu ma mainisingi, ...

... et mees hakkas kuusehekki harvendama.
Järgnev foto on võetud täiesti harjumatust küljest. Siin oli läbitungimatu kuuskede sein enne:


Natuke lähemalt:


Alt laasitud kuusetüved näevad vähe kummalised välja.
Aga ikkagi kuidagi puhtam ja parem. Eks nemadki tahavad rohkem valgust saada.



Loodetavasti me ei riku oma sambla- ja varjuaeda ära. Kevadist päikest nad nüüd ikka saavad väheke. Hiljem peaksid sirelid seal kuuskede vahel kasvu viskama hakkama.

Mulle meeldivad hullult arendsii kivirikud. Nii toredad mättad. Tekitavad jaanuarikuus hea päikese lootuse tunde.



3 kommentaari:

Tsiil ütles ...

hoia meid nüüd kursis, kas kuused hakkavad ülemisi oksi allapoole laskma. Meitel kodu juures 2 suurt kuuske, kui allpoolt oksi ära võta, siis ülemised vajuvad tasapisi allapoole.

Arendsi kiviriku mättad on nummid, sinu jagatud tutsud läksid mul ka kenasti kasvama, ootan, et laiama hakkaks :)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Jah, ma ise kavatsen neid kah vahtida, et kuidas muutustele reageerivad. Eks ma teen aasta edenedes ka ikka pilte

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

vajuvad jah aga eks oligi oodata. Mees laasis ju alt kogu selle kuivanud pusa ära