neljapäev, 14. aprill 2016

Kevadiselt


Aeg siia blogisse ka vähe kevadisemad meeleolud talletada. Lumi on läinud, kasvuhoones esimesed külvid tärganud, aias on riisutud, osa ülearuseid puid on välja kaevatud ja niisama ringi jalutatud. Kevad. Ja igakevadise külmetushaiguse olen ka kätte saanud.  Istun toas ja nuuskan nina. Iga aasta ütlen endale, et olen ettevaatlik ja proovin end mitte ära külmetada. Ja nii kui esimesed petlikult soojad ilmad käes, nii ma eksin selle vastu.

Aga nii kui terveks saan, lähen kohe aeda. Plaan on tiigi ümbruse korrastamisega jätkata. Kaua see imelik auk mul seal niimoodi on, eks ole?


6 kommentaari:

Krissu ütles ...

Mõnusaid toimetamisi ja head paranemist!

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Tibuke valges näib ka kevadist aeda nautivat. Eks me kõik eksi selle lubaduse vast esimeste ilmadega, saa terveks :)

Aedkutsub ütles ...

Nii lopsakas sibulike puhmas sealt tulemas. :) Head paranemist - päike teeb ruttu terveks!

MUHEDIK ütles ...

No on meil alles seltskond, nii palju haigeid. Parane ruttu, kes siis praegusel ajal köhida võib.

Köögikata ütles ...

Jah, parane kiiresti! Olen ka nohu hankinud. :(

elu aias ütles ...

Sul abiaednik ka juba nii pikka kasvu :)