laupäev, 17. oktoober 2015

Hommikused jalutuskäigud


Kui inimene istub oma neljanda lapsega kodus ja üritab imikust tasapisi inimest teha, omab ta juba piisavalt tarkust ja kogemusi, et panna tegevused tähtsuse järjekorda. Nii, et kui me hommikul ärkame, on kõige tähtsam, et mina saaks juua oma hommikuteed või kohvi KUUMALT. See on tähtis jah. Mul on nende ärajahtunud lögadest kõrini. Nii et kui Pesamuna hommikul ärkab, naeratab ta mulle kõigepealt umbes pool tundi. Mina joon oma kuuma jooki ja naeratan vastu. Siis me mängime natuke ja pärast seda läheme õue. Tuba jääb segamini, sest see EI OLE TÄHTIS. Tubasid võib elu aeg koristada, need ei jookse kusagile. Me paneme riidesse ja lähme õue jalutama. Minu meelest see niivõrd tähtis pole aga koera ja Pesamuna meelerst on. Koera meelest eriti, sest muidu meil ju koeraga hommikuti jalutamise kommet pole olnud. Nüüd aga on ja ta ootab neid jalutuskäike kohe väga. Muidugi, kui ilm on külm, vahime toas hoopis telekast kõik kõige tobedamad hommikused saated üle. Sest see on TÄHTIS, et inimestel (koeral ka muidugi) oleks mõnus olla.


 Hoolimata, et igal öösel krõbistab külm meie hoovil, on need hommikused jalutuskäigud tegelikult üsna meeldivad ja ka soojad. Ja väga ilusad, peaks mainima:



Kuskile eriti kaugele minna ei viitsi. Koera rõõmuks jalutame hobuste koplini ja vahime natuke neid. Hobused on meiega harjunud, mõnikord vahivad vastu, mõnikord ei tee väljagi.


Külm teeb ikka imelisi asju:





6 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Külm teeb ilusaid asju tõesti aga see, et TÄHTSAD asjad tuleb teha ja ülejäänut võib tõesti terve elu teha on tuline õigus, Mina alati ei oska seda järjekorda paika panna ja siis on paanikanupp seni sees kuni mõistus pähe tuleb, kui tuleb :D

Milda ütles ...

Väga eluterve käitumine, igatahes!

Aedkutsub ütles ...

Õige, first things first. Ja vaated on Sul seal suisa romantilised.

Neljandik ütles ...

Su elutarkus on kadestamist väärt aga mul on selleni jõudmiseks veel kaks last puudu :)

Tii ütles ...

Ilus hommikulugu. Ainult, et nii lihtsalt see asi vist ikka ei käi. Isegi kui titt saab naeratamisega koos söödetud, siis need eelmiste aastakäikude järeltulijad kindlasti ei unusta oma portsu tähelepanu nõudmast :) Aga ikkagi ilus jutt.

Tsiil ütles ...

Oh, mu külmadest lögadest on niiii palju aega möödas, aga mul on see meeles. Oli tüütu. Nii et jah, hommikurüübet peab saama õige temperatuuriga manustada. Väga armas postitus,
ilusad hommikud teil seal ja õnnelik koer peale kauba :)