teisipäev, 4. september 2012

Kiired, järelikult segased


... ajad, ma mõtlen.

Ma nõudsin kuiva ilma.
 Ma sain oma kuivad ilmad ja teades, et see nii ei jää, tegime korraga mitu plaani teoks.
Pidasime ära sugulaste seltsis viinamarjapeo, mis õnnestus hästi sest ilm oli hea ja viinamarju jätkus kõigile ;)
Järgmine aasta jälle!


Taimede seltskond täienes nelja uue "vee-iirisega":

  • Black Gamecock
  • Ps. Bastardi
  • Ps. Double
  • Royś Repeater







Ja hullumoodi sai kaevatud ja tassitud.



9 kommentaari:

Kimalane ütles ...

Jõudu-jõudu! Läheb aega mis läheb, kuid ükskord on ta valmis, see kaunis peenar.

MUHEDIK ütles ...

Jõudu jah, sest ega see peenar ju viimaseks jää:) Sul seal ruumi kaevamiseks veel küll ja rohkem. Mis värvi selle peenra teed?

Anonüümne ütles ...

Kui uskuda loomaarste ja muidu tarku inimesi, siis koertele ei tohi mitte mingis koguses anda ei viinamarju ega rosinaid, pidid olema lausa eluohtlikud. Võid googeldada koer ja viinamarjad, siis peaks seletus ka olema, miks. See küll aiandusteemast välja, aga pilt näitab fakti! Maurus

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ahsoo! No ma googeldan seda asja, ma olen kuulnud, et shokolaad on koertele mittesobiv, viinamarjadest kuulen esimest korda. Aga ta on meil üsna taimetoitlane muideks nii kummaline kui see ka pole

See peenar jääb nüüd valge ja värvilise vahele, nii et nii ühte kui teist
Eks kevadel näeb, mis seal välja tuleb :P loodetavasti ikka tuleb midagi

Anonüümne ütles ...

Schokolaad on lausa surmav - krambid, hingamise seiskumine ja surm. Aga viinamarjad ja rosinad tekitavad neerupuudulikkust. Aga eks sa googelda ise jah, selle kohta on päris palju küsitud ja vastatud. maurus

Tsiil ütles ...

Kiired ja segased on jah :) Mõnes nädalas on sündmusi mitme nädala jagu. Mina paluks kuiva ilma nädala pooleteise pärast :)

Oleks vaja ka veel kaevata ja tassida :D

Viinamarjapidu... mmmmmmm tahaks ka.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Vat mina kohe imestan, et kuidas Tsiil jaksab kaevata, vist uue koha adrenaliin vai midagi, mul läheb siin poole meetri haaval ... nigu tigu :D nokitsen

Tsiil ütles ...

Ma peaksin vist asutama ringikese anonüümsed kaevajad või anonüümsed aiahoolikud :DD Ma olen puhas sõltlane, mul hakkab halb, kui ma päevakese vahele jätan :D

Köögikata ütles ...

Vauuu, kui tubli!

Ma tahaks ka ise pookimise ära õppida ja katsetada. Kunagi tuttav pookis meie puule 4 sorti, aga neist ainult 1 läks kasvama. Prooviks ise uuesti, piinlik jälle teda paluda.

Ja küll mulle meeldib see malelaua-pilt :o)